Hallo,
Ik doe nu voor ongeveer 2 jaar aan krachttraining.
Omdat ik dit thuis doe en niet echt begeleiding had duurde het wat langer om achter de goede manieren enz te komen. Ik heb trouwens alles thuis om een goed lichaam op te bouwen.
Sinds een half jaar a jaar ben ik achter de goede manier van bankdrukken gekomen. Ik lag vroeger altijd helemaal plat op de bench terwijl je je rug een klein tikkeltje hol moet houden zodat het gewicht recht op de borst komt en niet vanuit de armen naar de schouders gaat en zo de borst weinig tot niet belast wordt. Met hol bedoel ik dat ik net een platte hand onder m'n onderrug past. Niet dat jullie denken dat ik een extreem foute form aanneem ofzo.
Dit werkt perfect en sinds dit half jaar ongeveer ben ik enorm voorruit gegaan op borst
. Alleen heb ik elke x na het trainen ervan spierpijn in mijn borst. En dit gaat al een half jaar ongeveer zo. Hoe kan dit
?
Normaal horen je spieren toch vrij snel te wennen? Een aantal weken zeker maar een half jaar? Dat lijkt mij toch wat vreemd. Ik groei in iedergeval wel maar elke x spierpijn te hebben erna lijkt me overdreven. De oefeningen die ik doe voor borst: Gewoon bankdrukken met halter, flys en drukken op 45 graden met 2 losse dumbbells voor massa onder m'n sleutelbenen. Ik doe 4 series van elke oefening.
Nu het supplement: Ik heb een aantal weken No-eexplode gebruikt. In het begin was het super maar na een aantal weken werd het steeds minder tot nu toe ik eigenlijk niks meer voel. Raden jullie mij aan om over te gaan op CRACK omdat volgens veel mensen het heftiger is? Of zal ik 4 weken stoppen met no-explode zoals aangeraden wordt en daarna weer mee doorgaan?
Alvast bedankt voor het lezen!
Groeten,
Laurent.
Ik doe nu voor ongeveer 2 jaar aan krachttraining.
Omdat ik dit thuis doe en niet echt begeleiding had duurde het wat langer om achter de goede manieren enz te komen. Ik heb trouwens alles thuis om een goed lichaam op te bouwen.
Sinds een half jaar a jaar ben ik achter de goede manier van bankdrukken gekomen. Ik lag vroeger altijd helemaal plat op de bench terwijl je je rug een klein tikkeltje hol moet houden zodat het gewicht recht op de borst komt en niet vanuit de armen naar de schouders gaat en zo de borst weinig tot niet belast wordt. Met hol bedoel ik dat ik net een platte hand onder m'n onderrug past. Niet dat jullie denken dat ik een extreem foute form aanneem ofzo.
Dit werkt perfect en sinds dit half jaar ongeveer ben ik enorm voorruit gegaan op borst
. Alleen heb ik elke x na het trainen ervan spierpijn in mijn borst. En dit gaat al een half jaar ongeveer zo. Hoe kan dit
?
Normaal horen je spieren toch vrij snel te wennen? Een aantal weken zeker maar een half jaar? Dat lijkt mij toch wat vreemd. Ik groei in iedergeval wel maar elke x spierpijn te hebben erna lijkt me overdreven. De oefeningen die ik doe voor borst: Gewoon bankdrukken met halter, flys en drukken op 45 graden met 2 losse dumbbells voor massa onder m'n sleutelbenen. Ik doe 4 series van elke oefening.Nu het supplement: Ik heb een aantal weken No-eexplode gebruikt. In het begin was het super maar na een aantal weken werd het steeds minder tot nu toe ik eigenlijk niks meer voel. Raden jullie mij aan om over te gaan op CRACK omdat volgens veel mensen het heftiger is? Of zal ik 4 weken stoppen met no-explode zoals aangeraden wordt en daarna weer mee doorgaan?
Alvast bedankt voor het lezen!
Groeten,
Laurent.

.