AndroidHealthClinic

spierverlies (full body rooster)

geen idee, ik drink 2 shakes verdag en verder eet ik nog veel kwark, oats en tijdens het sporten waxy maize starch. ---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ---------- ja of ik probeer eerst een split rooster en dan gewoon elke dag een of twee spiergroepen. is dat een idee? kijken of ik dan wel weer aankom
Less is more. 3x per week full body, of 4x per week ub/lb. Meer eten en het komt vast goed.

Oh en wat is je full body schema nu?
inb4 geen squat,benchpress,deadlift

Hoeveel eet je en wat is je onderhoud?
Je kan niet spieren verliezen als je ook geen vet verliest.

In 4 weken 3 kg afgevallen is niet goed als je voeding goed is, dus dan maar naar de dokter.

Naar de dokter??? Waarom? 2,5 uur per training, verder moet je toch niet zoeken. Ik vraag mij wel af wat hij doet tijdens die training. Ik kan mij geen krachttraining voorstellen die langer dan één uur duurt.

Naar de dokter??? Waarom? 2,5 uur per training, verder moet je toch niet zoeken. Ik vraag mij wel af wat hij doet tijdens die training. Ik kan mij geen krachttraining voorstellen die langer dan één uur duurt.
Waarom niet? Ik ben altijd 1:15-1:30 bezig. Met 4 oefeningen :roflol:

Waarom niet, er zijn zat programma's die je niet in 1 uur afgewerkt krijgt.

Omdat TS zegt dat hij goed eet. Als hij vind dat hij goed eet (en dit dus blijft volhouden) dan is de enige reden voor het afvallen iets medisch.

Ikzelf denk dat hij te weinig eet, maar goed..

Ikzelf doe 3 oefeningen (als zijnde fullbody) en daar ben ik 45 minuten mee bezig en ik ben altijd heel snel.
Straks heb ik meer rust nodig dus ben ik met 3 oefeningen wel minimaal 1 uur bezig.

hallo dbers,

ik fitness nu ongeveer 4 maanden op maandag, woensdag en vrijdag 2,5 uur per workout.
Ook eet ik ondertussen maar toch verlies ik spiermassa.
Wat raden jullie aan ik dacht zelf om nu 6 dagen per week te gaan fitnissen en dan gewoon een uur per dag.
Wat voor rooster raden jullie mij aan? een splitrooster en dan elke dag een spiergroep? of gewoon doorgaan met dit full body rooster.
,,
Alvast bedankt.

Hoe krijg jij het voor elkaar om 2,5 uur te sporten?
Wat doe jij allemaal in die tijd?

• Topic Starter Topic Starter
Less is more. 3x per week full body, of 4x per week ub/lb. Meer eten en het komt vast goed.

Oh en wat is je full body schema nu?
inb4 geen squat,benchpress,deadlift

ik doe wel bechpress en sqaut, maar geen deadlifts

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Hoe krijg jij het voor elkaar om 2,5 uur te sporten?
Wat doe jij allemaal in die tijd?

ik had een split rooster maar die doe ik gewoon full body, gewoon metaal doorzetten dan wil het wel

Hoe ziet zon training van 2,5 uur er dan uit ???

Je komt je naam wel tot recht, knettergek.

hahaha

Lol wtf. Alle spiergroepen 1 oefening zal ook wel volstaan. En vooral compounds. Doe maar eens het ice cream fitness programma. Je zal wel bijkomen.

Terug
Naar boven