TheKillingWakefields
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oke, maar die was niet aan een kanker gestorven volgens mij?? Die was toch gestikt of zo?Levertoxische orals. Ook hij brulde in zijn goede jaren "groot! of dood!". Je denkt met een leeftijd van <30 dat je nog tijd zat hebt maar dat weet je dus helemaal niet. En over jong gesproken: Dallas Mc C. ging met 26 al. Dat is pas bizar jong.
Nee. En Dallas Mc C. verslikte zich ook in een bagel net als sommige anderen.
Trusten.
Dalles is gestorven aan hartfalen. Hij had genetisch al een zwakker hart. Dat die zwaar aan de aas ging heeft niet geholpen. Maar het is niet bewezen dat de doodsoorzaak ze gear was.Dallas Mc C. was ook niet gestikt of had zich niet verslikt in een bagel. De verhalen van bagels waarin ze zich verslikken worden er door adepten vaak snel nerveus bij de haren bij gesleept om het maar een andere oorzaak te laten hebben. Totdat het autopsierapport naar buiten komt.
Het hart wat er mee gestopt is en zei "doe het zelf maar" was tijdens de autopsie 2,5 tot 3 keer zo groot als een normaal volwassen hart. Maar dat komt natuurlijk niet door de gear.
Ik zou als ik jou was dat bagel verhaal blijven aanhouden.
Het hart wat er mee gestopt is en zei "doe het zelf maar" was tijdens de autopsie 2,5 tot 3 keer zo groot als een normaal volwassen hart. Maar dat komt natuurlijk niet door de gear.
Ik zou als ik jou was dat bagel verhaal blijven aanhouden.
Thanks for the tip. Ik word volgende maand 52. Als ik in de gym rond kijk zie ik geen enkele kuurder van rond mijn leeftijd. Says it all.
Stan efferdingThanks for the tip. Ik word volgende maand 52. Als ik in de gym rond kijk zie ik geen enkele kuurder van rond mijn leeftijd. Says it all.
Hoezo keur je iedereen af die natty is, en mindere stats hebt dan jij?Je snapt het niet. Hoeft ook niet je bent natty gezien je stats ook lekker blijven vooral.
Er zijn zat bodybuilders die al jaren leven met een vergroot hart.
Hoezo keur je iedereen af die natty is, en mindere stats hebt dan jij?