Fitness Seller

Spijt van kuren, of juist niet?

Nee. En Dallas Mc C. verslikte zich ook in een bagel net als sommige anderen.
Trusten.

Om leverkanker te krijgen van AAS moet je 10 jaar lang 100mg dbol, anadrol en halo per dag hebben genomen. En als iemand dat daadwerkelijk heeft gedaan (wat ik moeilijk kan geloven), is zo'n uitkomst je eigen schuld.

Dat was het ook zeker, het ging in dit topic niet over schuld maar over spijt.

Levertoxische orals. Ook hij brulde in zijn goede jaren "groot! of dood!". Je denkt met een leeftijd van <30 dat je nog tijd zat hebt maar dat weet je dus helemaal niet. En over jong gesproken: Dallas Mc C. ging met 26 al. Dat is pas bizar jong.
Ja oke, maar die was niet aan een kanker gestorven volgens mij?? Die was toch gestikt of zo?

Dallas Mc C. was ook niet gestikt of had zich niet verslikt in een bagel. De verhalen van bagels waarin ze zich verslikken worden er door adepten vaak snel nerveus bij de haren bij gesleept om het maar een andere oorzaak te laten hebben. Totdat het autopsierapport naar buiten komt.

Nee. En Dallas Mc C. verslikte zich ook in een bagel net als sommige anderen.
Trusten.

Vriend van me is ook vrij groot, hij heeft in zijn slaap altijd dat ie zich verslikt door ze opkomend maagzuur. Ze vriendin schrikt vaak wakker van hem zegt ie, dan ligt hij te hoesten en te snakken naar adem..dat is wel schrikken als je dat hoort

De broer van de buurman van mijn achterneef is onderweg naar de apotheek waar hij naalden ging kopen verongelukt. :mad:

Dallas Mc C. was ook niet gestikt of had zich niet verslikt in een bagel. De verhalen van bagels waarin ze zich verslikken worden er door adepten vaak snel nerveus bij de haren bij gesleept om het maar een andere oorzaak te laten hebben. Totdat het autopsierapport naar buiten komt.
Dalles is gestorven aan hartfalen. Hij had genetisch al een zwakker hart. Dat die zwaar aan de aas ging heeft niet geholpen. Maar het is niet bewezen dat de doodsoorzaak ze gear was.

Het hart wat er mee gestopt is en zei "doe het zelf maar" was tijdens de autopsie 2,5 tot 3 keer zo groot als een normaal volwassen hart. Maar dat komt natuurlijk niet door de gear.
Ik zou als ik jou was dat bagel verhaal blijven aanhouden.

Het hart wat er mee gestopt is en zei "doe het zelf maar" was tijdens de autopsie 2,5 tot 3 keer zo groot als een normaal volwassen hart. Maar dat komt natuurlijk niet door de gear.

Je snapt het niet. Hoeft ook niet je bent natty gezien je stats ook lekker blijven vooral.

Er zijn zat bodybuilders die al jaren leven met een vergroot hart.

Thanks for the tip. Ik word volgende maand 52. Als ik in de gym rond kijk zie ik geen enkele kuurder van rond mijn leeftijd. Says it all.

Elke topsporter heeft een vergroot hart. Duursporters zoals wielrenners en marathonlopers lopen wat dat betreft voorop. Heeft ook niks met AAS of GH of wat dan ook te maken.

Je maakt louter aannames die niet op feiten zijn berust... Irritant is dat.

Een vergroot hart van een topsporter is wat anders dan een hart wat 2,5 tot 3 maal zo groot is dan normaal. Ik ben eruit, ik ga een bagel eten.

Een vriend van mij raakte verslaafd aan krokodil en is daardoor ook vroegtijdig overleden. Uit dit verhaal kan ik halen dat iedereen die ook maar ooit één keertje drugs heeft genomen vroegtijdig dood gaat.

Ik ben de helft kleiner dan Dallas. Maar ja Dallas heeft uiteindelijk ook maar weer de helft van mijn leeftijd gehaald. Zo klopt alles weer toch?
Ik spreek je later als je de 40 gehaald hebt.

Terug
Naar boven