XXL Nutrition

Spippo's log : Engineering the Alpha (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren ook een rustdag gehad.
Moet zondag een training plannen omdat het dan de cheatday is.. whoohoo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gisteren dan nog een trainingsdag gehad.
Beetje moeten zoeken naar de juiste gewichten, maar op zich nog best goed gegaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gisteren nog een laatste rustdag van de week gehad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]








En vandaag 'cheatday' (dus geen mealplan voor vandaag) en een workout erbij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Na de cheatday komt een 'full fast' day...
0 KCal
Moet zeggen, tot nu toe lukt het behoorlijk goed. Maar ben ook nog maar 17u bezig. De volgende 19u (tot morgen middag) zullen waarschijnlijk zwaarder worden.

Vandaag ook geen training, maar wel wat cardio. Ga proberen voor 2 x 15min te joggen.
 
0 kcals? Benieuwd man... en dan gelijk gewoon terug dieet? Of mag je je buik dan volvreten?
 
Full Fast is goed gegaan gisteren. 36,5u zonder eten (van zondag 23u59 tot dinsdag 12u30). Had gedacht dat het moeilijker ging gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

0 kcals? Benieuwd man... en dan gelijk gewoon terug dieet? Of mag je je buik dan volvreten?

Ja, vandaag inderdaad direct terug verder met intermitted fasting, 200KCal deficit.
De buik volvreten was juist de zondag: cheatday, dag erna is full fast met wat cardio.
 
Trainingsdagje vandaag.
Vreemd genoeg ook vandaag weer de 'alpha deadlift' en 'alpha press' moeten doen (workout 4 en workout 2 na elkaar). Het 2de setje DL's ging echt niet goed, dus het aantal maar wat teruggeschroefd.
Voor de rest, wel een stevige training. Overal meer gewicht dan de week ervoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vandaag een rustdag, en start van een 2daagse in Duitsland met de vriendin. Doosjes met eten mee voor overdag. Deze avond een gegrilde steak met groenten gegeten. Perfect!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Vrijdag m'n cheatday gepland, dus wel een training erin moeten stoppen.
Ging iets minder vandaag, vermoedelijk omdat het vroeg was, en nog voor het eten. Iets wat ik niet gewoon ben.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zaterdag m'n full fast dag gehad.
Zondag terug een trainingsdag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vandaag een rustdagje.
Beetje hongergevoel gehad. Misschien omdat het een clean-cheatday was de vrijdag. gevolgd door een full fast.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Stevige trainingsdag gehad vandaag.
Overal zwaarder gegaan dan vorige week!!! Doodgaan, en toch blijven doorgaan, zo hoort het!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Rustdag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Weeral een mooie training. Bijna overal zwaarder gegaan dan vorige zondag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Morgen Cheat day!!!
 
Bevalt het nog steeds? Merk je ook vooruitgang in de spiegel?
 
De vrijdag cheat day gehad, dus geen voedingslog voor die dag :-)
Goed feestje gehad, lekkere BBQ. Toch wat alcohol gedonken (2 biertjes en denk een fles rode wijn)
Training was goed gegaan. Iets minder reps, maar wel zwaarder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




De zaterdag dan full fast gehad.





De zondag terug een workout dag. Was wel blij dat ik terug wat binnen kreeg.
De training was wat minder. De kracht was er wel, maar de energie helemaal niet. Zwaardere gewichten genomen maar heel wat minder reps kunnen doen in dezelfde tijd.
Zal toch wel te maken hebben met de full fast van de dag ervoor, 's morgens te trainen zonder ontbijt, en misschien ook nog wel wat de alchohol van de vrijdag...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Bevalt het nog steeds? Merk je ook vooruitgang in de spiegel?

Het bevalt me zeker nog.
Soms wel wat zwaar, zeker met die full fast dagen er tussen. Maar over het algemeen is het zeker te doen. Af en toe wat karakter tonen, en weten dat het vooral je maag is die zich verveelt en niet echt honger is. Wat water/koffie kan soms wonderen doen.
Ook de trainings gaan goed. Ben echt gemotiveerd om training per training wat zwaarder te gaan. Sta wel iedere training nat tot op m'n boxershort, maar ja, dan zie je tenminste dat ik getrained heb.

Vind wel dat ik het al zie in de spiegel. Vooral biceps (die zaten altijd wel al goed bij mijn in verhouding), borst en kuiten zie ik het. Maar denk ook wel dat het deels komt door het vet verlies.
Maar merk het ook aan m'n kleren. De mouwen van m'n nieuwe hemden spannen al wat meer, ook aan de borst trekt het wat. De broekenriem enkele gaatjes minder, en de broeksppen spannen aan de bovenbenen.
Alleen m'n buik, daar zou eens dringend wat vet af moeten. Maar ja, dat is bij mij altijd de plaats waar het het traagste gaat.

Het zijn natuurlijk geen wereldschokkende resultaten die ik haal, maar ik ben er zeker tevrede mee.
 
Maandag begonnen met de laatste week van phase 2.
Vanaf volgende week terug wat meer eten :)


Maandag rustdag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]





Dinsdag : workout 4

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:thumbs:

En volgende week more food. Whoohoo :)
 
Back
Naar boven