AndroidHealthClinic

Split bulk log

AlexT

Huge Freak
Waardering
0
Dit zal jullie wel verrassen, maar ik ga split training een kans geven voor de komende maanden. Mijn plan is te bulken naar 105 en dan te cutten tot ik redelijk droog sta.

Huidige stats:
99kg
1m83

Training:
Dag 1: Front delts, rug
Dag 2: Armen
Dag 3: Benen
Dag 4: Borst, rear delts
Dag 5: off
repeat

Voeding:
Per dag 2L chocomelk, 4L halfvolle melk, 150gr noten, 500gr gehakt, groente & fruit.

Morgen eerste training.

idd, een verassing. ik ga deze maar eens volgen.
succes ermee kerel!

succes met je log , ik ga je zeker volgen alleen al omdat ik qua gewicht bij je in de buurt zit

Ga ervoor een veele succes!

Succes, vanwaar je keuze?:)

Veel succes. Combineer je dat met strongman trainingen of zo?

Serieus?

Ook nog wat invloeden van hoe je eerst trainde, met bands e.d. of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even behoefte aan een andere marnier van trainen, ik haal nu gewoon geen voldoening uit wat ik doe kwa training. Over een paar maanden zal ik wss wel weer terug switchen.

Hehe, Bulken zal wel lukken met 2L choco + 4L halfvolle melk:D. Nice man ik doe het rustiger aan met 2L halfvolle melk, 1L magere melk+1 liter Choco. Succes!

succes met je trainingen

Die ''armen'' dagen worden hell on earth!

Geen slechte keus, je kan maar kracht opbouwen voor zover je spiervolume hebt. Meer hypertrofie => meer potentie om kracht op te bouwen. Ken paar gasten die dit ook doen en het werkt best goed voor hen. ( offseason bbing dus )

succes kleine

succes!

000340644_001_delixl_logo300_chocomel.gif

:D

Ik zelf vind split ook ideaal om zo af en toe op terug te vallen. Succes!

Schijt je je eigen niet helemaal wild van 6L vloeibare shizzle op een dag?

Succes Alex, ben benieuwd wat het je gaat brengen!

Haha, same here :roflol:
Wordt tijd voor wat isolatie om de puntjes op de i te zetten, en dan switch ik weer terug.

Ik zou ipv front delts je zijkant aanpakken.Voorkant wordt al veel bij andere drukoefeningen aangepakt terwijl de zijkant nauwelijks.

Is het niet handiger om je hele lichaam over 3 trainingen te verspreiden? Zo deed ik het altijd (misschien dat ik daarom zo uit verhouding ben).

Terug
Naar boven