MuscleMeat

Split bulk log

Ik zou ipv front delts je zijkant aanpakken.Voorkant wordt al veel bij andere drukoefeningen aangepakt terwijl de zijkant nauwelijks.
Alex weet wel wat hij doet, neem aan dat hij zo kan OH-pressen in het begin van de week, en op donderdag bench-varianten gaat doen.

Dit zal jullie wel verrassen, maar ik ga split training een kans geven voor de komende maanden.

"Everything works if you put your heart and mind into it" ;)

Er zijn er trouwens wel meer die eens iets anders willen, ikzelf ga bijvoorbeeld een paar maanden serieus cutten na de wedstrijd zondag en meer op spieruithouding en conditioning trainen dan op 1RM's...

Ach, ff wat anders is gewoon lekker en leuk om te doen (niet tegen je vriendin zeggen :D)

4 ltr choc en 2 ltr melk...

get a life

Misschien wel interessant voor je: het log van Matt Kroczaleski. Hij kwam tot dusver uit in de klasse tot 220lbs en hij wil nu volgend jaar in de klasse tot 275lbs uitkomen. In het log kun je zien hoe hij zijn training aanpast om meer spiergroei te bereiken.

Zijn filmpjes op youtube zijn ook erg inspirerend:D

Simon zou trots op je zijn.

Dat moet er eentje van simon zijn!

Succes met je trainingen.

Btw Matt zegt : "This is a look at part of my new training cycle using a higher volume and somewhat shorter rest periods to create a larger pump in order to induce size gains."

2 liter choco en 4 liter melk.. ga je dan niet zwaaar aan de diarree?:eek:

succes!

000340644_001_delixl_logo300_chocomel.gif

:D

:D

fokking veel zuivel zit er in je voeding, wat is de gedachte hierachter? zitten zker veel cals in die shjjit

• Topic Starter Topic Starter
Idd locust, gewoon ff iets anders, vind veel intensity technieken ook erg tof om te doen. Gedachte achter veel melk en choco is goedkope kcals (woon op mezelf nu, veel eiwit en tegelijkertijd genoeg water.

Rug, front delts.

Deadlift
3*140kg
3*160kg
3*180kg (easy)
2*200kg (eerste rep verdoet door ademhaling)

One arm chest supp. rows
8*15kg
8*30kg
8*45kg
8*55kg
8*60kg

Lat pulldowns
10*50kg
10*60kg
10*70kg
8*80kg
10*70kg
7*70kg
7*70kg

Seated cable rows
Dropset: 12*80kg, 10*70kg, 10*60kg, 10*50kg, 10*40kg
1 'set', 10s rust: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10*50kg

Lat pulldowns
30*50kg

Shrugs
8*120kg
8*130kg
8*140kg
8*150kg
8*160kg

Cable front raises
10*10kg
10*15kg
20*10kg

- Nice

Ik zal je log weer volgen Alex, ben benieuwd wat split voor je zal doen.
Succes ermee.
(Misschien een idee om nu foto te trekken, en dan over 2 maand oid)

mooie training!

Goede pomp neem ik aan?

dat zijn aardige gewichten alex t , die ben ik nog niet veel tegengekomen - netjes die rug-oefeningen

Compleet offtopic, maar hoe komt het dat je op je 17e al alleen woont? Zoveel problemen met de ouders?

Op kamers neem ik aan?

Compleet offtopic, maar hoe komt het dat je op je 17e al alleen woont? Zoveel problemen met de ouders?

schijnt dat alex op z'n zolderkamertje met laminaat aan het deadliften was.

200kg met bounch op de vloer.

De maat was vol toen het plasma-scherm van de buren van de muur af viel en AlexT z'n ouders voor de kosten op konden draaien.

Terug
Naar boven