MuscleMeat

Split bulk log

dat zijn aardige gewichten alex t , die ben ik nog niet veel tegengekomen - netjes die rug-oefeningen

Die gewichten van deze trainingen vallen toch wel mee?
Op naar de 45cm armen Alex! Denk eraan om goed te knijpen met die spieren voor je piek!

wow alext wat ben jij sterk..en wat drink je veel (choco)melk?!
is dat echt goed om te groeien?
mijn fitness instructeur zegt dat je van zoveel chocomelk alleen maar dik word!

fitnessinstructeurs :roflol:

wow alext wat ben jij sterk..en wat drink je veel (choco)melk?!
is dat echt goed om te groeien?
mijn fitness instructeur zegt dat je van zoveel chocomelk alleen maar dik word!

Het gaat erom wat de spiegel zegt! Vergeet niet elke 6 weken van schema te veranderen om je spieren te laten schrikken.

1 voordeel je lichaam zet het niet om naar schijt lijkt me. of anders veel minder.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet wel in acht nemen dat ik een ecto stofwisseling heb en dus bulk op 5500-6000 kcals. Wat is er verder mis met vloeibaar voedsel?

b0rst

Bench
8*110kg pr
11*100kg
wide grip elbows out, slow
10*60kg
10*70kg
10*60kg
10*60kg

Incline bench crossovers
8*20kg
8*25kg
8*30kg
8*35kg
8*40kg

Crossovers
dropset: 12*30kg, 12*20kg, 12*15kg
dropset: 15*25kg, 15*20kg, 15*15kg
dropset: 30*20kg, 30*15kg

Chestpress
8*30kg
8*60kg
5*80kg 6f op

Zijwaartse hitler groet brengen met kabels
8*10kg
8*15kg
8*20kg
15*10kg slow, 15* normaal erna.

Morgen leg day.

Vloeibaar voedsel is minder goed voor de darmen (als je zeg maar >50% van je cals uit vloeibaar voedsel laat bestaan kan je problemen krijgen daarmee.

eey alex!ik steek je uiteraard de gek aan!vind je bulk wel wat hebben..je gaint goed toch?
en je trainingen worden ook weer beter!

4 ltr choc en 2 ltr melk...

get a life

Anders leer je ff lezen.

Misschien wel interessant voor je: het log van Matt Kroczaleski. Hij kwam tot dusver uit in de klasse tot 220lbs en hij wil nu volgend jaar in de klasse tot 275lbs uitkomen. In het log kun je zien hoe hij zijn training aanpast om meer spiergroei te bereiken.

Ik ken dit log uiteraard, maar het is niet eens zozeer dat ik tijdelijk op deze marnier om de spiergroei train, maar de trainingen zelf spreken me op dit moment meer aan.

idd ijzer toegewijd!! jij bent zeker zo iemand die z'n auto voor de winkel parkeert en dan bij het zien van een aso die z'n veters op jouw motorbak strikt woedend naar buiten rent en 'm helemaal de t*ring trapt.

idd ijzer toegewijd!! jij bent zeker zo iemand die z'n auto voor de winkel parkeert en dan bij het zien van een aso die z'n veters op jouw motorbak strikt woedend naar buiten rent en 'm helemaal de t*ring trapt.

brutal people skills

Maak je niet druk, ijzer toegewijd begrijpt precies wat ik bedoel.

Terug
Naar boven