- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Alex praat daar niet graag over. Coïtusueel misbruik enzo.![]()
Wie heeft ie misbruikt dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alex praat daar niet graag over. Coïtusueel misbruik enzo.![]()
dat zijn aardige gewichten alex t , die ben ik nog niet veel tegengekomen - netjes die rug-oefeningen

wow alext wat ben jij sterk..en wat drink je veel (choco)melk?!
is dat echt goed om te groeien?
mijn fitness instructeur zegt dat je van zoveel chocomelk alleen maar dik word!
hoezo??denk dat mijn instructeur meer van fitness weet dan een jongen van 17 jaar...kan toch niet gezond zijn?
bizar...Misschien wel interessant voor je: het log van Matt Kroczaleski. Hij kwam tot dusver uit in de klasse tot 220lbs en hij wil nu volgend jaar in de klasse tot 275lbs uitkomen. In het log kun je zien hoe hij zijn training aanpast om meer spiergroei te bereiken.
hoezo??denk dat mijn instructeur meer van fitness weet dan een jongen van 17 jaar...kan toch niet gezond zijn?
idd ijzer toegewijd!! jij bent zeker zo iemand die z'n auto voor de winkel parkeert en dan bij het zien van een aso die z'n veters op jouw motorbak strikt woedend naar buiten rent en 'm helemaal de t*ring trapt.
Maak je niet druk, ijzer toegewijd begrijpt precies wat ik bedoel.

hahaha dus je hebt het gehoord!!
al die opgekropte frustraties dat jullie mij allemaal voorbij groeien,kwamen der in een keer uit!![]()
Ik hou van dit soort verhalen. Je bent toch incognito.