- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Ik gebruik wel al langdurig een zalf/lotion met corticosteroïden. Dat zou een oorzaak kunnen zijn volgens deze link:Lijkt onschuldige 'ecchymose'. Kan idd gewoon aan je vetinname liggen, of een tekort aan vitamine C, B12, K... Bij de één verdwijnt het ook sneller dan de ander, twee weken is niet abnormaal.

Ik eis dat @IRONic Pumper zijn ongefundeerde beschuldiging weer intrekt, anders neem ik contact op met de moderators. Ik ben lifetime natty god***domme!

Zou het niet verder zoeken, jaIk gebruik wel al langdurig een zalf/lotion met corticosteroïden.

Ja, maar dan ligt de bar in je elleboogholtes en is er tenminste nog een logische verklaring! In mijn geval is het zonder druk/krachten van buitenaf ontstaan.Hier had ik ook een keer last van na Zercher squats, se zijn vanzelf weer weg gegaan.
Thanks bae.
Bewijs jij maar het tegendeel!Ik eis dat @IRONic Pumper zijn ongefundeerde beschuldiging weer intrekt, anders neem ik contact op met de moderators. Ik ben lifetime natty god***domme!
Ik eis dat @IRONic Pumper zijn ongefundeerde beschuldiging weer intrekt, anders neem ik contact op met de moderators. Ik ben lifetime natty god***domme!
Dat beschouw ik dan maar als een compliment.
Even gegoogeld en dat is het bij mij 99,99% zeker niet. Ik heb het tot nu toe alleen in de elleboogholtes gezien, en altijd tijdens of na pull of biceps oefeningen...Ik kreeg dit "vroeger" ook maar ook in mijn gelaat, achteraf bleek het door de dermatomyositis te komen.