Fitness Seller

Sportkleding

spijkerbroek + t-shirt :p

trainingsbroek + t-shirt

Lange of korte broek, hangt van het moment af, heb er geen sluitende reden voor...
Voorts een gewone t-shirt.

MightyDuck zei:
Wh000000000000t wh000000000000t smerigheids alarm :D jorasho draagt dus ook 2 bossen shag :rolleyes: Scheren!

Ontopic: korte broek & tanktop. Natuurlijk heb ik ook nog schoenen aan.
net alsof jij dat niet hebt jongen :rolleyes: :D

meestal hetzelfde ... gewoon lange trainings broek met een haltertruitje met erover een gewoon shirt (weeg ik het meest) :p

en met hoge uitzondering trek ik ook een onderbroek aan... :D

trainingsbroek + t-shirt

als het warm is : korte broek + t - shirt

Een sloeberige te grote blauwe trainingsbroek met brandgaten en verfplekken. En een wit tshirt. Als het heel warm is een korte broek een tshirt.

Als ik ga squatten en deadliften een rekbare trainingsbroek en een hempje. Als ik ga bankdrukken een hempje en een korte broek. Met squatten en deadliften scheur ik anders uit m'n korte broek :o

lekker zittende sportkleding, in de winter wat warmer aangekleed

kep een jaar of 2-3 een aantal van die goedkope mouwloze shirtjes gekocht ergens voor 5 euro per stuk.

Nog wat korte broeken.. een paar nikes van vorig jaar en gassen met die banaan. Als het maar gewoon beetje redelijk uitziet ben ik al tevreden, ik ga niet naar een mode show om over de catwalk te lopen, ik ga gewichten omhoog gooien zodat ik met me bek over de vloer slepend van uitputting naar huis kan gaan.

T-shirt en trainingsbroek

het liefst in mijn roze string maar dat mag niet op de gym

Terug
Naar boven