AndroidHealthClinic

SPORTPLAZA Dordrecht

Mandy79

Novice
Waardering
0
Hallo,

Wie sport er bij sportplaza in Dordrecht? 'k Ga morgenochtend daar voor het eerst trainen en het lijkt me leuk om met iemand mee te trainen.
Voorheen heb ik bijna 4 jaar bij TopGym gesport in ridderkerk maar ben daar ruim een jaar geleden gestopt i.v.m. verhuizing.

'k Ben altijd behoorlijk fanatiek bezig geweest daar en ik zoek dan ook echt een fanatiek iemand die serieus is met fitness. Bij TopGym ging ik minimaal 6 uur per week maar meestal lag dit rond de 8 á 9 uur! Dit gaat nu waarschijnlijk niet lukken omdat ik tevens met een studie engels bezig ben en sollicitatie maar mijn streven is wel om 3 X 2 uur per week te gaan trainen.

Mijn ideale gewicht is 55 kg. k Weeg nu 57 kg, ben 1.65 lang. Mijn spiermassa is dus afgenomen en vetpercentage toegenomen en daar baal ik vreselijk van.
Ik wil dus terug naar mijn strak figuur.

In februari 2005 heb ik overigens mijn diploma fitnessinstructrice A gehaald bij FitVak (ik ben er (nog) niet in werkzaam) en maak dus eigen trainingsschema. Ik ga zowel cardio (step en cross) als krachttraining BBB en borst,rug, bi -en triceps, oftwel alle spiergroepen.

Groetjes,

Mandy

Hoi Mandy, Welkom en laat even weten hoe het was vanmorgen bij sportplaza? Lekker getraind en misschien al een trainingsmaatje gevonden? In iedergeval succes met het behalen van je doelen

Hoi Mandy, ook welkom en succes. ;)

Moved.

foto?

2 kilo eraf, moet lukken toch ? :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel voor alle welkoms! Top.

Het ging vandaag heerlijk. Nog geen sportmaatje maar individueel is toch eigenlijk ook wel weer lekker. Goeie sportschool en fijne toestellen. Ook het steppen ging heerlijk want ook dit kan behoorlijk verschillen qua merk. Dit was een lifestyl toestel, t zelfde als bij topgym, alleen een iets luxere/nieuwere uitvoering.

Een foto van mezelf héél misschien, sowieso eerst even trainen;-)

Twee kilo eraf is het probleem niet zo maar ik weeg liever 55 kg bestaand uit spierweefsel, dan 2 kilo eraf zonder te trainen, spierweefsel weegt tenslotte zwaarder dan vetweefsel.
Gelukkig ben ik altijd vrij 'droog' en het resultaat is dan ook snel zichbaar. k Verwacht dus dat ik binnen een maand al behoorlijk mijn oude figuur terug heb.

Terug
Naar boven