AndroidHealthClinic

Sportscholen in Noorden

Compton1985

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Beste Bodybuilders,

Vanwege het werk van mijn vader gaan wij over een week of 2-3 alweer verhuizen naar Friesland. Nu hoor ik alleen boeren verhalen daarover, en New Kids Nitro gezien te hebben, ziet het er niet veel belovend uit. (No offense naar de Friezen)

We hebben een goed huis gevonden in Heerenveen alleen weet iemand van jullie een goede sportschool in en buiten Heerenveen? Leeuwarden misschien?
Waar beesten trainen?

Thanks! :D

In bergum zit een redelijke sportschool, o.a. dumbbells tot 50 kg en squatrack. [Link niet meer beschikbaar] maar echt hardcore is het niet (meer).

In Drachten is een goede.
Plateloaded machines,dumbbells tot 50kg.
Enne Friesland valt best mee hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks @ hierboven. Ik zag ook nog ergens Bodyshape staan. Iemand ervaringen hier mee? Trainen er beesten?

En Healthclub... maar dat lijkt mij beetje douchebag sportschool.

Verder zag ik nog Ursus.

Bergum is poep man! Geen sfeer en ook geen sterkte/grote mannen meer!
Materiaal is wel top trouwens!

Is inderdaad meer een fitness-club geworden, ze hebben echter nog wel wat materiaal wat vele andere sportscholen al jaren niet meer hebben. Ik train er zelf ook niet meer, kies liever voor mijn homegym.

Fidnuz in heerenveen is goede sportschool. www.fidnuz.nl gratis proefles kan je ff rond kijken.

Welke plaats ga je wonen dan? (of in de buurt van?)

In Heerenveen trainen veel lui bij Fidnuz. Je hebt ook nog Balans, die schijnen een klein stukje krachthonk te hebben. Verder kun je ook trainen bij het fitnesscentrum bij het Abe Lenstra.

Fidnuz is vrij goedkoop en voor studenten/scholieren waarschijnlijk de beste keus.

In Heerenveen trainen veel lui bij Fidnuz. Je hebt ook nog Balans, die schijnen een klein stukje krachthonk te hebben. Verder kun je ook trainen bij het fitnesscentrum bij het Abe Lenstra.

Fidnuz is vrij goedkoop en voor bodybuilders zowieso de beste keus.

ff je laatste zin gefixed ;) Bij gymnasion en balans kan je niet serieus trainen.

ff je laatste zin gefixed ;) Bij gymnasion en balans kan je niet serieus trainen.

Ik train thuis, ben bij geen enkele sportschool in Heerenveen binnengeweest. Wat ik in mijn post zei is dus allemaal wat ik van andere mensen heb gehoord. Ik ken sowieso iemand die naar mijn bescheiden mening wel behoorlijk serieus traint bij balans, maar hij geeft ook toe dat het er stikt van de huisvrouwtjes met opvliegers. ;)

Ik dacht dat ze in het noorden nog geen sportscholen hadden ???

als je niet erg vind om te reizen is in sneek ook een leuke te vinden, voor zover ik van me stagebegeleider heb gehoord (traint er zelf ook)

en met fidnuz is niks mis, sky en ik trainen er en er lopen toch wat buffels rond

als je niet erg vind om te reizen is in sneek ook een leuke te vinden, voor zover ik van me stagebegeleider heb gehoord (traint er zelf ook)

en met fidnuz is niks mis, sky en ik trainen er en er lopen toch wat buffels rond

Als life style in sneek bedoeld en je doet echt fanatiek aan bodybuilding raad in deze zeker NIET aan. Je zult er niet echt welkom zijn zeker als je goed bezig bent, zullen ze hun best doen jou onderuit te halen en je er uit te werken.
Heb het zelf ondervonden daar erg jammer dat ze daar zo met serieuze sporters omgaan.

Terug
Naar boven