XXL Nutrition

Sportschool debielen

ik zou wel willen, maar als er een of andere randdebiel je constant voor de voeten loopt en voor de smith gaat staan omdat hij het blijkbaar nodig vind om tussen elke set een rondje te lopen en dan voor de spiegel gaat staan patsen dan is het moeilijk je er niet aan te storen :P

verder probeer ik dat soort gasten wel te mijden, zoals testo al zei, laat in de avond (ong 1u voor sluitingstijd) beginnen met trainen, dat scheelt een hoop mong*len in de gym.

Daar heb ik nog nooit last van gehad, dus doe je toch iets verkeerd. De volgende keer moet je dus gewoon de eerste, die dat doet meteen neerhengsten; daarna zal niemand je meer lastig vallen.:D
Op rustige tijden trainen scheelt wel, maar dan bulkt het vaak wel van de huisvrouwen.:D

ik heb me vandaag moeten inhouden om niet extreem hard in de lach te schieten... komt er een kerel die net voor m'n neus de dumbbells eruitpikt die ik nodig had voor m'n laatste 2 oefeningen van de dag... begint ie daar een high-rep (ik gok 25-30 reps) "oefening" te doen die zo gék is dat ik niet eens kan uitleggen wat hij in hemelsnaam aan't doen was

toen ik in't begin van m'n training wou gaan legpressen (powerrack was hopeloos bezet door een groepje losers die met 30 kg wou bankdrukken) zat er 40-50jarige vent met een smoel zoals een platgereden egel doodserieus 4 sets te doen van 25 reps ofzo met 15 kg... en hij wou net aan z'n 5e "superset" beginnen, maar tegen hem kon ik het niet laten en ik heb'm naar het steptoestel verwezen, waarop hij het maar is afgetrapt en me de rest van z'n training viesgezind aangekeken heeft... kon me echt geen zwier schelen op dat moment

wat een randdebielen ook allemaal

iedereen moet toch ergens beginnen dus ik zie niet in waarom het losers zijn door met dat gewicht te bankdrukken ;)

Ik vind het vervelend als het druk is..

Ik vind het vervelend als het druk is..

+1

Ik vind het vervelend als het TE druk is, een beetje druk veel mensen die hard aan het trainen kan ook wel weer enigszins motiverend zijn.

Verder erger ik me aan niemand en ben ik bezig met mijn eigen training. Ik zie ook tussen mijn setjes door wel eens dingen waarvan ik denk WTF!!!!

Zo hebben we een kerel lopen die na ELK setje ff voor de spiegel een of andere breakdance move moet doen :rolleyes: , en vorige keer stond er een gast (voor de spiegel ook nog) een soort van kikkersprongen te maken haha. Irriteren doe ik me er niet aan, ik kan er eerder om lachen. Zolang ik er maar niet direct last van heb :D

Mooi he,

wij hebben een jochie lopen van een jaar of 16 die denkt dat hij gigantisch is.
het is ook een redelijk jochie moet ik zeggen hoor alleen zn bf ligt redelijk hoog.. dus ja hij oogt wat groter.
jochie denkt alleen dat hij alles weet en gaat je bij je training lopen corrigeren enz, je kan het beter zo doen, je kan het beter dit, je kan het beter dat..
moet je net mij hebben hihi:D
jochie valt mij niet meer lastig.

iedereen moet toch ergens beginnen dus ik zie niet in waarom het losers zijn door met dat gewicht te bankdrukken ;)

omdat ze er al een maand of 7-8 komen... uiteraard trainen ze volgens het awardwinning principe "zoveel reps doen tot je het voelt branden"
30 kg vind ik goed voor 12jarige meisjes die willen beginnen

omdat ze er al een maand of 7-8 komen... uiteraard trainen ze volgens het awardwinning principe "zoveel reps doen tot je het voelt branden"
30 kg vind ik goed voor 12jarige meisjes die willen beginnen

idd, weet nog goed, Jaaaaaaaren geleden toen ik begon, 12 jaar, drukte 60 kilo :D
maar was al redelijk getraind voor een meisje..

MrJ heeft een goede quote van A'nut in zijn sig..

Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve.

ik heb me vandaag moeten inhouden om niet extreem hard in de lach te schieten... komt er een kerel die net voor m'n neus de dumbbells eruitpikt die ik nodig had voor m'n laatste 2 oefeningen van de dag... begint ie daar een high-rep (ik gok 25-30 reps) "oefening" te doen die zo gék is dat ik niet eens kan uitleggen wat hij in hemelsnaam aan't doen was

toen ik in't begin van m'n training wou gaan legpressen (powerrack was hopeloos bezet door een groepje losers die met 30 kg wou bankdrukken) zat er 40-50jarige vent met een smoel zoals een platgereden egel doodserieus 4 sets te doen van 25 reps ofzo met 15 kg... en hij wou net aan z'n 5e "superset" beginnen, maar tegen hem kon ik het niet laten en ik heb'm naar het steptoestel verwezen, waarop hij het maar is afgetrapt en me de rest van z'n training viesgezind aangekeken heeft... kon me echt geen zwier schelen op dat moment

wat een randdebielen ook allemaal

Dan kun moet je smorgens eens gaan trainen... haast geen volk bij de dumbbells of powerrack. Jammergenoeg lukt da vroeg opstaan hooguit 2 keer per week. :D

+1

Ik vind het vervelend als het TE druk is, een beetje druk veel mensen die hard aan het trainen kan ook wel weer enigszins motiverend zijn.

Verder erger ik me aan niemand en ben ik bezig met mijn eigen training. Ik zie ook tussen mijn setjes door wel eens dingen waarvan ik denk WTF!!!!

Zo hebben we een kerel lopen die na ELK setje ff voor de spiegel een of andere breakdance move moet doen :rolleyes: , en vorige keer stond er een gast (voor de spiegel ook nog) een soort van kikkersprongen te maken haha. Irriteren doe ik me er niet aan, ik kan er eerder om lachen. Zolang ik er maar niet direct last van heb :D

Ik weet gewoon meteen wie je bedoelt :roflol:

Ach, 18 -22 jarige ecto's die denken dat ze "buff" zijn omdat ze een ader op hun 35cm biceps hebben. de foute basketball shirts wannabee homies, (je bent blank maar praat als een allochtoon) spotten bij 30KG benchpress. 3 min rust tussen de "sets"

jochies die met hun armen gebogen wijd lopen omdat ze net rug hebben getrained. klote muziek die me uit m'n concentratie haalt. zweet van je voorganger mensen die al opgelijnd staan om je toestel te kapen.

Als ik ergens wel een hekel aan heb is wanneer ik m'n schema niet in één run kan uitvoeren. en moet wachten op toestellen / benches / pullys

Voor mij waren dit allemaal redenen om thuis m'n gym in te richten. Heb nu een multistation met 120KG steekgewichten, een olympische bank en olympische halter en een rack vol hex dubbles. M'n eigen muziek en de deur kan van binnen op slot, dus de kinderen komen ook niet binnen. HEERLIJK. voor mij nooit meer een sportschool (behalve op vakantie of werk in een hotel als ik niet thuis kan trainen)...

je hebt altijd van die mensen die je aangapen
vandaag ook ging deadliften, doet niemand zowat op de sportschool, maarja lekker boeiend ik vind het goede motivatie om nog harder te knallen!

goh gaan we klagen? allow me plz

1. alle vrouwen lopen met een boog om me heen. Terwijl ik altijd vrolijk in de gym huppel en wel wat vrouwelijke aandacht kan waarderen...

2. Telkens als ik vraag hoe lang iemand nog bezig is, schrikken ze meteen en geven ze meteen weer door terwijl ze niet eens klaar zijn. Dit is geen bullshit trouwens, had een keer aan zo'n gast gevraagt ging die eerst 3x stotteren en toen heel zielig piepen ik ben bijna klaar :( Ik dacht damn dude wtf is your problem :S

3. fkng iedereen kijkt scheel naar me overal en ik voel me fkng hard bekeken. Lijkt wel homo huis daarzo. En telkens zie ik weer mensen achter me hoofd praten. **** off laat me toch trainen.

4. constant van die k*t kinderen die komen vragen hoeveel gewicht er wel niet op de fkng leg press ligt. Who the **** cares dude?

5. elke keer noobs die komen vragen waar de oefening die ik nu aan doen ben goed voor is

6. Lui van 40% bf of ecto's die mij advies komen geven. Go **** yourself!

7. constant dat onderbreken van mijn sets en vragen naar allerlei dingen. leave me the **** alone!

8. fkng oude k*t vrouwtje die in hun broek schijten van mijn fysiek en vervolgens de volgonde dag een poster hangt dat er vanaf nu geen hemdjes meer mogen worden gedragen. Eat shit and die!

9. fkng k*t homo's die me meteen achter me aan lopen wanneer ik de kleedkamer in loop om naar me nakid lichaam te kunnen staren FTW!!1 bent over b*ch and i will analize you!

10. Erg irritante gastjes die mijn schema steeds jatten en mijn oefeningen meteen na me doen. of tijdens mijn oefeningen komen vragen of ze mee mogen doen, en dan zo mijn hele schema met mij willen mee draaien :S dude fix your own shit together.

11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!

en zo zijn er nog 100 dingen maar het is laat en ik heb er geen zin meer in...dus stfu don't whine and train!

Is bij ons ook, gaat meer om verantwoordelijkheid t.o.v tieners en hun ouders, omdat er meteen vanuit word gegaan als je huge bent dat je Anabolen gebruikt, of iedereen ermee opzadelt.

figuren die voor je gaan staan curlen als jij aan het pushpressen bent.
personen die tussen hun sets door de hele tijd naar de spiegel lopen om spieren te flexen, bij ons staat de smith voor de spiegel, was ik schijven erop aan het gooien staat dat figuur een beetje in de smith
figuren van 50 kilo zonder spieren die jou uit gaan leggen hoe je spieren krijgt
mensen die overdreven hard kreunen terwijl ze hun 4kilo dumbbellkickbacks doen
figuren die focking dik zijn en de hele tijd naast je gaan staan en dan voor de spiegel een beetje flexen.

Hehe nooit last van, mocht er iemand in de weg staan.Dan zeg je gewoon "kssst" dan gaan ze gelijk aan de kant als je serieuze massa hebt;)

Meeste mensen blijven bij mij uit de buurt, zeker als ik met een paar maten train.Mensen onder 80kg let ik niet eens op en op oude dikke vrouwen al helemaal niet, maar nogmaals ik zie ze niet vaak trainen behalve als ze aan het fietsen zijn.

Maar sowieso ik heb nog nooit iemand met 4kg zien kreunen en na een paar maanden ken je bijna iedereen in de gym en zijn er nooit misverstanden/problemen.

hahahah ik ken die shit, ik train in een elite sportschool waar niemand komt om te trainen maar om sociaal te zijn, maar ja ik moet wel er is verder geen sportschool....dusis all good laat ze maar kijken, zolang ze niet lastig zijn anders ga ik die zooi opvoeden hahahahahaha

Terug
Naar boven