Fitness Seller

sportschool den haag

RichardV zei:
Haha dit is zeker waar. Ik ben er 1 keer geweest stond er zo'n kleine behoorlijk gespierde turk/marokkaan (normaal zie ik het verschil wel hoor:D ) 2 dames erg aanwezig te helpen:D

Die ene met een lang haar en een staartje? Of die andere die een beetje kalend is met een klein sikkie?

er is een nieuwe sportschool in de stad heb ik gehoord van den haag op de ammunitiehaven bij de poolceentrum weet iemand meer ervan

Gewoon alle gyms afgaan , heb ik ook gedaan , tot ik uiteinelijk de beste eruit heb gekozen .

House Of Pain!!!!

nee is nieuwe hardcore gym met allemaal nieuwe apparatuur flrx body gym heet het of zo

Flex Body's Gym beste hardcore sportschool in den haag en helemaal vers van de pers allemaal nieuw hardcore materiaal

lol ik zie dat kamal daar ook traint beesssssssssssst

Laatst bewerkt:
de t*ring gek goed spul en ik zie op die fotos daar er best zware dumbbells zijn

ff kijkje neme van de week

:banana:

ziet er goed uit, maar niet echt sfeervol...

Willem Jonkman, sportschool 2005, nieuwe schoolstraat.
3 Jaar lang getrained willem is de shit in advies enzo, ben helaas naar Utrecht verhuist dus train nu ergens anders. Niet al te luxe gym maar wel echt hardcore BB

Willem Jonkman, sportschool 2005, nieuwe schoolstraat.
3 Jaar lang getrained willem is de shit in advies enzo, ben helaas naar Utrecht verhuist dus train nu ergens anders. Niet al te luxe gym maar wel echt hardcore BB

ik train daar ook af en toe, willem rules

sportschool 2002, is niet super luxe sportschool, maar als je wilt trainen, moet je daar gaan

Train zelf bij Fysios Gym in Den Haag (onder het Leyenburg ziekenhuis)
Is erg dicht bij mijn huis vandaar dat ik daar zit.
Geen echte BB tent dus geen grote gasten.
Wel gezellig en niet te druk (dus niet wachten bij de toestellen enz)

Zelf zou ik toch wel eens bij de Kneet willen trainen
Lijkt mij toch wel wat tussen de echte grote jongens te trainen
Wie weet in de toekomst
Iemand zin om mij rond te leiden? ben geen lekker wijf dus die turk/marokaan komt toch niet naar mij toe :)

Èeey Grosje.

Ik ga me morgen inschrijven bij fysios gym bij dezelfde locatie als die van jou:)
Hoe vind je het daar en klopt het dat er veelal oudere mensen(55+) trainen?
als je me pm't heeft het helaas niet zoveel nut want ik kan nog niet trug pme want moet eerst 15 berichten hebben

m.v.g Goozerrr

Ik zit er ook aan te denken om er een keer te trainen.. :)

Èeey Grosje.

Ik ga me morgen inschrijven bij fysios gym bij dezelfde locatie als die van jou:)
Hoe vind je het daar en klopt het dat er veelal oudere mensen(55+) trainen?
als je me pm't heeft het helaas niet zoveel nut want ik kan nog niet trug pme want moet eerst 15 berichten hebben

m.v.g Goozerrr

Tja er zijn in de ochtend wel 55+ ers maar ik train daar in de avond en dan ben ik de oudste daar. (ben zelf 45+ dus ik heb er geen last van)
Het is een no nonsens sportschool waar niet de allergrootste BB rondlopen
en er heerst een relax sfeertje. Alles loopt daar door elkaar van jong tot oud blank en donker, christen t/m moslim en het gaat allemaal goed. (en zo hoort het ook)
Er zijn dumbbells tot boven de 30 kg dus voor beginners is het daar goed trainen. Jongens die meer als 30kg nodig hebben lopen daar ook niet.
De begeleiding is daar wel redelijk denk ik (is moeilijk voor mij te boordelen ik heb die niet meer nodig)
Nou misschien komen we elkaar nog tegen dan ;)

vandaag naar fysios gegaan en ingeschreven:) Maandag begin ik gelijk om 4uur met een uitleg van iemand en die maakt ook een trainingsschema voor me zeiden ze. Ik zal er op maandag woensdag vrijdag en messchien op zaterdag zijn. Ik zal het schema hier ook in het forum poste:) anders stuur ik je wel een pm;) Word me eerste sportschool dus goed voor beginners zoals jy al zei:)

M.v.g Goozerrr

vandaag naar fysios gegaan en ingeschreven:) Maandag begin ik gelijk om 4uur met een uitleg van iemand en die maakt ook een trainingsschema voor me zeiden ze. Ik zal er op maandag woensdag vrijdag en messchien op zaterdag zijn. Ik zal het schema hier ook in het forum poste:) anders stuur ik je wel een pm;) Word me eerste sportschool dus goed voor beginners zoals jy al zei:)

M.v.g Goozerrr

16.00 uur dat is lekker vroeg (kan je er gelijk na gaan eten)
Dan krijg je vast Tommy als instrukteur (aardige gozer die er verstand van heeft) Doe hem maar de groeten van Ed.
Zal waarschijnlijk een full body achtig schema worden.
Doe eerst maar rustig aan - gelijk 4x in de week knallen kan je wel eens opbreken. Je zal behoorlijk spierpijn krijgen in het begin.
Maar verder hoop ik dat je het naar je zin heb.:D

Terug
Naar boven