AndroidHealthClinic

sportschool den haag

jah het is ff de eerste weken naar schooltijd en dan zal ik erna vast wel vaker in de afond gaan:) Als ik tommy als instructeur krijg zal ik hem zeker de groeten doen namens jou:) Wat bedoel je trouwens met een full body achtig schema? dat ik dan alles train ipv bepaalde spieren. hehehe met het spierpijn komt het wel goed:) Maar wat raad jy me aan? kwa sessies 3x 10?? ofwat? En ik wil afvallen moet ik dan alleen maar cardio doen? want ik wil natuurlijk ook spieren kweken dus bijv een uur a anderhalf uur trainen moet ik dan 60% cardio / 40% Krachtraining doen? of wat moet ik doen?

M.v.g Goozerrr

Ik denk dat je eerst even het schema van de sportschool moet volgen.
Zo'n schema is meestal gericht op je hele lichaam.
Zo kan jouw lichaam ook wennen aan de belasting van je spieren.
Meestal doe je dat in het begin dmv trainen met machines
Na een maand of 2 kan je dan je schema zelf gaan samenstellen en meer spiergericht gaan trainen met losse gewichten. Als je zo ver bent dan wil ik je wel helpen met een schema. Maar eerst dus even naar de instructeur luisteren.

Okeej:)
Bedankt voor je uitleg ik hou je wel op de hoogte hoe het gaat enz;)
Over een tijdje hoor je dan wel weer van me hehehe

M.v.g Goozerrr

Laatst bewerkt:
je wilt wel heel graag samen trainen met de dbb massamonsters he jenny :D

je wilt wel heel graag samen trainen met de dbb massamonsters he jenny :D

Zou een mooi compliment voor mij zijn maar ik ben echt geen massamonster hoor. En Jenny en ik kennen elkaar al en zijn dus oude (nou ik dan) bekenden.
Jenny je bent altijd welkom als je zin hebt om te trainen.

Zou een mooi compliment voor mij zijn maar ik ben echt geen massamonster hoor. En Jenny en ik kennen elkaar al en zijn dus oude (nou ik dan) bekenden.
Jenny je bent altijd welkom als je zin hebt om te trainen.

gewoon de spuit erin grosje :D
nee hoor als je maar lekker bezig bent en goed in je vel zit, daar gaat het om, je hoeft geen 120 kilo te wegen..was ook geen serieuse opmerking

jaaah ik heb het overleefd(A)
Kreeg een lekker schematje voorgeschoteld van Wouter(aardige man) in het begin heel erg makkelijk overal 5kilo boven gepleurd en nu voel ik het pas een beetje te komen bij de laatste 20 keer ik doe sessie's van 3x 20 .

Dit is me schema dan

Fietsen doe ik 10minuten en dan ff rust en dan 5minuten eerst niveau 4 dan niveau 5

Pectoral (borst) 3x 20 (20kg)
Chest press machine (borst) 3x 20 (30kg)
Shoulder press machine (schouders) 3x 20 (15kg)
Vertical Row (bovenrug) 3x 20 (30kg)
Lat pull down, neck (bovenrug) 3x 20 (30kg)
Abdominal Crunch (buik) 3x 20 (30kg)
Abdominal (buik) 3x 20 (40kg)
Cable Curl (Biceps) 3x 20 (15kg) armen naast je lichaam zeer zwaar ook al is het 15kg:P
Triceps pull down (triceps) 3x 20 (15kg) zelfde als hier boven erg zwaar:P

Loopband doe ik 10 minuten en daarna weer 5 minuten staat elke keer op 7.0 en dan k*t ik soms nog wel is met de hellingshoek

ik woog 110 kilo 16jaar(bijna 17:D) 183cm BMI was 34.7 BMR was 11139 kj 2662 kcal Impedance was 355 vet was 25.6% FFM was 86.5kg TBW was 63.3kg

Ik ben nu ff me huiswerk aan het maken en dan een voedingsschemagaan maken:P is het trouwens normaal dat ik steeds meer wil trainen??:P begon maandag met 1uur vandaag al anderhalf uur en ik wil morgen denk er zelfs overna om 5x per week te gaan is dit goed?

Ok je had Wouter, dat is ook een aardige gozer.

Probeer 3x in de week op kracht te trainen (dus met gewichten)
Bijvoorbeeld Maandag / woensdag / vrijdag of zaterdag.
De andere dagen kan jouw lichaam dan herstellen van die arbeid en groeien je spieren sneller.
Het trainen met gewichten zorgt er voor dat je spieren licht beschadigd raken, daarna moeten ze herstellen en dan probeert je lichaam die spieren sterker te maken zodat ze niet meer zo snel beschadigen. Je spieren groeien dus als je rust.
Op de dagen dat je niet met gewichten traint dan kan je nog cardio doen (zoals fietsen)
Je traint nu met 20 reps om vet te verliezen en om je lichaam te laten wennen aan de gewichten. Na een paar maanden kan je met minder reps en een zwaarder gewicht gaan werken en dan ga je meer spier opbouwen.
Dit schema dus nog ff (week of 4 a 6) volhouden en probeer wat te af te vallen zodat je straks je spieren ook goed kan zien. Denk er aan dat het werken aan een nieuw lichaam veel tijd kost. Dat lukt dus niet in 1 of 2 maanden maar trek daar een jaar voor uit.

Terug
Naar boven