Fitness Seller

Sportschool gericht op vrouwen

Ik vind het persoonlijk onzin. Hetgeen wat er al bestaat voor vrouwen is een circuit training waarbij je 5 minuten op een apparaat mag en dan moet wisselen ofzo.
Ik zou niet weten waarom je een (gewoon normale) sportschool alleen voor vrouwen wilt hebben, daarmee maak je denk ik meer verlies dan winst.

ik kan me voorstellen dat vrouwen liever in een gym trainen waar ze niet continu worden aangegaapt door DBB'ers

ik kan me voorstellen dat vrouwen liever in een gym trainen waar ze niet continu worden aangegaapt door DBB'ers

Hoe doet zo'n sexy mofo als jou dat eigenlijk in de gym? Kom je wel een beetje aan trainen toe, of wordt je de hele tijd door vrouwen lastig gevallen?

veel vrouwen in de fitness is wel goed voor mijn hormoonlevel, daarom stem ik tegen!

Ik zie daar echt het nut niet van in.. wordt dan vast zo'n theekranssportschool met allemaal mooie cardioapparaten en fruitsalades en lekkere sportdrankjes voor na.

Ik zie daar echt het nut niet van in.. wordt dan vast zo'n theekranssportschool met allemaal mooie cardioapparaten en fruitsalades en lekkere sportdrankjes voor na.

Beetje vreemde stereotypering; vrouwen zijn allang geen hupsende suikerlurkers meer in de fitnessbranche.
Ik ben weleens gaan kijken bij concullega in de regio die een women-only gym runnen. Het viel op dat er vooral heel serieus getraind werd en er was vooral veel samenwerking/goede doorloop machines/materiaal.
Onze trainers trainen ook het liefst vrouwen en dan niet om de reden die obvious is, maar omdat vrouwen itt de heren hun schema's wel volgen en altijd serieus aan de slag gaan.

Het is een markt waar een beetje laatdunkend over wordt gedaan, maar ik voorspel dat er nog heel wat vrouwengym's gaan komen. Al weet ik niet of ik me er helemaal thuis zou voelen, maar misschien is dat meer een op niets gebaseerd onderbuikgevoel.

+1 Bij mij in de sportschool is het precies hetzelfde, bij elke vrouw die binnenkomt draaien de hoofdjes in die richting. Laat staan als er 1 gaat squaten of deadliften, echt uber uber triest.

Beetje vreemde stereotypering; vrouwen zijn allang geen hupsende suikerlurkers meer in de fitnessbranche.
Ik ben weleens gaan kijken bij concullega in de regio die een women-only gym runnen. Het viel op dat er vooral heel serieus getraind werd en er was vooral veel samenwerking/goede doorloop machines/materiaal.
Onze trainers trainen ook het liefst vrouwen en dan niet om de reden die obvious is, maar omdat vrouwen itt de heren hun schema's wel volgen en altijd serieus aan de slag gaan.

Het is een markt waar een beetje laatdunkend over wordt gedaan, maar ik voorspel dat er nog heel wat vrouwengym's gaan komen. Al weet ik niet of ik me er helemaal thuis zou voelen, maar misschien is dat meer een op niets gebaseerd onderbuikgevoel.

Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor sportschool je wilt gaan creëren. Bij een sportschool gericht op alleen vrouwen denk ik aan een sportschool hier in de stad, die volledig voldoet aan hetgeen wat ik in mijn vorige post schreef.

Wat is het nut om een sportschool te gaan onderscheiden, voor alleen mannen of vrouwen. Zie daar zelf echt geen markt in.

Ik zeg ook niet dat vrouwen hupsende suikerlurkers zijn in de fitnessbranche, maar ik denk juist dat die hupsende lurkers zouden kiezen voor een womenonly gym.

+1 Bij mij in de sportschool is het precies hetzelfde, bij elke vrouw die binnenkomt draaien de hoofdjes in die richting. Laat staan als er 1 gaat squaten of deadliften, echt uber uber triest.

Wat is daar triest aan? Of kijk jij liever naar mannen?

maar omdat vrouwen itt de heren hun schema's wel volgen en altijd serieus aan de slag gaan.

Denk dat vrouwen minder snel zullen beginnen te Googelen en hun fitnessinstructeur in vraag beginnen te stellen. "Hij/zij heeft ervoor gestudeerd dus hij/zij zal het wel het beste weten"

Beetje zoals de mode volgen: dit jaar is die kleur in de mode, dan koop ik zoveel mogelijk van die kleur. Volgend jaar weer een andere kleur. Mannen vragen zich af waarom en volgen niet mee.

Niet vrouw-onvriendelijk bedoeld...

Ik vind dat je als eigenaar mag kiezen welk cliënteel je in je zaak binnen laat. Helaas is dat in BE niet zo, of je bent discriminerend.

Een no-seniors gym zou wel kunnen (waarbij je dan aan leeftijdsdiscriminatie doet), maar een no-joden gym, daarmee haal je het nieuws :), dus zie niet goed in waarom je aan geslachtsdiscriminatie zou mogen doen.

Wat is daar triest aan? Of kijk jij liever naar mannen?

Net alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien. Ik zou me er vet ongemakkelijk bij voelen iig als er veel vrouwen in de sportschool naar me zouden kijken als ik binnenkwam, of als ik ze in de spiegel naar me reet zouden zien kijken bij het squaten.

Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor sportschool je wilt gaan creëren. Bij een sportschool gericht op alleen vrouwen denk ik aan een sportschool hier in de stad, die volledig voldoet aan hetgeen wat ik in mijn vorige post schreef.

Wat is het nut om een sportschool te gaan onderscheiden, voor alleen mannen of vrouwen. Zie daar zelf echt geen markt in.

Ik zeg ook niet dat vrouwen hupsende suikerlurkers zijn in de fitnessbranche, maar ik denk juist dat die hupsende lurkers zouden kiezen voor een womenonly gym.

Toch is dat niet per definitie zo. De meest gehoorde motivatie van vrouwen om voor zo'n gym te kiezen is omdat ze zich ongemakkelijk voelen bij het gestaar en gekloot van mannen in een gemengde sportschool.
Veelal een type vrouw wat niet op aandacht zit te wachten en gewoon een paar uurtjes voor zichzelf bezig wil zijn zonder gestoord te worden.

Snap ik volkomen.
Dat er een markt voor is blijkt uit het feit dat het aantal vrouwengyms nog steeds groeiende is.

Zolang er dan maar men-only gyms zijn ook, dan kunnen de timide DBB'ers die breed moeten worden om hun zelfvertrouwen wat op te krikken, daar naartoe.

Alsof jij je ogen er vanaf kan houden:rocknana:. Als vrouwen in de gym niet aangestaard willen worden moeten ze een losse flubber broek aan trekken en geen kilo make up op doen. Volgens mij doen vrouwen het er juist om met hun strakke broekjes en haartjes netjes etc. Ik zelf moet ook bekennen dat als er een vrouw in de buurt sta ik ook net ff harder me best ga doen en gezien wil worden. Zal bij vrouwen die het belangrijk vinden er goed en fit uit te zien niet heel anders zijn. Wil natuurlijk niet alle vrouwen over een kant scheren maar jullie begrijpen me insteek.

Net alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien. Ik zou me er vet ongemakkelijk bij voelen iig als er veel vrouwen in de sportschool naar me zouden kijken als ik binnenkwam, of als ik ze in de spiegel naar me reet zouden zien kijken bij het squaten.

Wie weet doen ze dat allemaal wel maar heb jij het niet door. Strategisch je spiegelpositie kiezen!

Alsof jij je ogen er vanaf kan houden:rocknana:. Als vrouwen in de gym niet aangestaard willen worden moeten ze een losse flubber broek aan trekken en geen kilo make up op doen. Volgens mij doen vrouwen het er juist om met hun strakke broekjes en haartjes netjes etc. Ik zelf moet ook bekennen dat als er een vrouw in de buurt sta ik ook net ff harder me best ga doen en gezien wil worden. Zal bij vrouwen die het belangrijk vinden er goed en fit uit te zien niet heel anders zijn. Wil natuurlijk niet alle vrouwen over een kant scheren maar jullie begrijpen me insteek.

Als een vrouw er verzorgt uit wil zien betekend het niet dat ze dat doet om aangestaard te worden

Als je niet wilt dat mensen naar je kijken dan blijf je maar lekker binnen wat een fucking gezeik zeg.

edit: Ik ken overigens ook niet veel vrouwen die dit een probleem vinden. If anything is het probleem dat je zo'n hoge pet op hebt van jezelf dat je denkt dat iemand die naar je kijkt gelijk staat aan iemand die je wilt palen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven