- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Alsof jij je ogen er vanaf kan houden. Als vrouwen in de gym niet aangestaard willen worden moeten ze een losse flubber broek aan trekken en geen kilo make up op doen. Volgens mij doen vrouwen het er juist om met hun strakke broekjes en haartjes netjes etc. Ik zelf moet ook bekennen dat als er een vrouw in de buurt sta ik ook net ff harder me best ga doen en gezien wil worden. Zal bij vrouwen die het belangrijk vinden er goed en fit uit te zien niet heel anders zijn. Wil natuurlijk niet alle vrouwen over een kant scheren maar jullie begrijpen me insteek.
Ik kijk er idd niet na, iig niet staren ofzo. Moet zeggen dat ik daar ook niet mee bezig ben, ik kom er puur om te sporten en wat te dollen met andere gekkies. Zou kunnen dat ze dat graag willen, maar het zou ook kunnen dat ze dat dragen omdat het warm is. Als het warm is train ik ook in korte broek en hempje, maar doe dat omdat het warm is en niet omdat ik graag nagestaard wil worden.
Wie weet doen ze dat allemaal wel maar heb jij het niet door. Strategisch je spiegelpositie kiezen!
omfg

. Als vrouwen in de gym niet aangestaard willen worden moeten ze een losse flubber broek aan trekken en geen kilo make up op doen. Volgens mij doen vrouwen het er juist om met hun strakke broekjes en haartjes netjes etc. Ik zelf moet ook bekennen dat als er een vrouw in de buurt sta ik ook net ff harder me best ga doen en gezien wil worden. Zal bij vrouwen die het belangrijk vinden er goed en fit uit te zien niet heel anders zijn. Wil natuurlijk niet alle vrouwen over een kant scheren maar jullie begrijpen me insteek.
haha