XXL Nutrition

sportschool in gent

Spartacus, passage,...

Neenee, just kidding.
Ik ben niet van Gent bro, misschien eens googlen ???

• Topic Starter Topic Starter
fyzix :kan je evengoed in een fabriek gaan trainen ... eikes :p

Elite gym in gent, echt de max!
Spartacus vind ik nochtans een goeie gym, waarom jij niet?

SenSFitness.be

Moet toch wel te doen zijn? Verschillende members hier komen er redelijk vaak geloof ik. Ik ben er 1x geweest. Genoeg bars en gewichten. + de eigenaar is ook een toffe gast.

Ik weet niet hoe de gym noemt, maar het is vlakbij de lidl. (tussen lidl en de flikken in ekkergem).

280 euro per jaar, veel grote mannen, goede materiaal als ik m'n vriend mag geloven (dumbbells tot 30 + kilo, olympic bar, power rack)

• Topic Starter Topic Starter
ja bij jacky secke...
bij die steriod guys....:o

Je hebt fitness rogger, klein niet zo heel duur en genoeg matteriaal. Ik train er nu (ik train nog maar 3 maand) en ik mis niets. Het leuke is dat iedereen iedereen wat kent, dus als je je lidkaart bent vergeten (gebeurt vaak met warhoofden als mij ;) ) hoef je gewoon eens vriendelijk te lachen naar de uitbater en klaar ^.^
Het is niet zo ver gelegen van de delhaize aan de watersportbaan...
Als je meer info nodig hebt, feel free to contact me.

Ik denk dat je een bodybuilder bent, maar als je Olympisch gewichtheffen wilt doen is er in België geen betere plaats dan KO Gent.
Het is gelegen aan het Van Beverenplein en de prijs is 55 euro voor een half jaar.

Nogmaals, om lekker te beesten in Gent is er maar één adres... De rest zit vol strandjeanetten.
Stuur me een pm als je wil meetrainen

S&S, Koestraat 21 te Merelbeke, op 1,5km van Gent zuid

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nogmaals, om lekker te beesten in Gent is er maar één adres... De rest zit vol strandjeanetten.
Stuur me een pm als je wil meetrainen

S&S, Koestraat 21 te Merelbeke, op 1,5km van Gent zuid

[afbeelding niet meer beschikbaar]

de koestraaat ligt toch niet in merelbeke? da's toch Gent centrum?

Ja ik ben geen planoloog of stedebouwkundige, maar het is wel degelijk de Koestraat. Ik zou zeggen, kom mee trainen bij ons ipv te vallen over geografische kwesties

Je hoeft geen planoloog stedebouwkundige te zijn om weten waar je gaat trainen hé.
Ik zou graag komen, maar ik kan niet. Ik heb gewoon te weinig tijd om er dit nog eens bij te doen. Ik train thuis op een multistation, dumbbells, ...

Wat mij wel zou interesseren is mss KO in Wondelgem, maar dan op zondag (of zaterdag) namiddag. Maar daar moet ik eerst eens thuis over overleggen.

Ik ben er ooit geweest en werd heel duur aangerekend op een beurttraining. Spijtig. En een tien beurtenkaart bestaat ook niet. Meteen 25. A strange politics.

Terug
Naar boven