Fitness Seller

sportschool in oudekerk aan den ijssel

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
weet iemand een sportschool in ouderkerk waar de gewichten verder gaan als 30kg

ga binnenkort daar wonen maar de sportscholen die daar te vinden zijn is echt mega triest sommige hebben niet eens losse gewichten !!

Ik woon in daar

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

En ik vertel je, er zijn geen goede gyms te vinden, ja één healthcenter, waar ze wel bijna alles hebben. Maar teveel trieste mensen rond lopen. Zal je toch richting Gouda moeten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in daar

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

En ik vertel je, er zijn geen goede gyms te vinden, ja één healthcenter, waar ze wel bijna alles hebben. Maar teveel trieste mensen rond lopen. Zal je toch richting Gouda moeten.

aan de mensen in daar heb ik weinig mee te maken.
maar gaan de dumbbells hoger als 30 kg zo rond de 40 kg vind ik wel genoeg :D
en gewoon losse gewichten dat je kan bank drukken enzo ?

de t*fus ja gouda heb vandaag 2 sportscholen bezocht, zijn allemaal van die health centres met allemaal van die groep lessen, er was zelfs eentje bij zaten ze allemaal buiten met aan elk hand een bal en staan ze daar buiten langs een drukke weg te dansen, ben daar 5 min binnen geweest ben snel weg gerent mijn god zeg.

denkt dat ik het moet zoeken naar capelle ofzo, denk dat ik ga kijken bij be fit, hun website en foto's zien er wel goed uit

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

ik moet wel word eruit gezet :D

Laatst bewerkt:
De sportschool in Ouderkerk zelf gaan de dumbbells tot 40kg, hebbe squatrack en genoeg plates. Tis wel klein, maar probeer niks gek, want er lopen nogal jankerds rond.

• Topic Starter Topic Starter
De sportschool in Ouderkerk zelf gaan de dumbbells tot 40kg, hebbe squatrack en genoeg plates. Tis wel klein, maar probeer niks gek, want er lopen nogal jankerds rond.

hun gaan janken als ik ff met gemak 80 kg bank drukt en ze komen janken van sjo dat is zwaar je hoeft helemaal niet zwaar te trainen bla die a bla, geef ik em gelijk.

5 minuten later zit er een dubbele aan gewichten erop en vraag ik diegene wel of die me kan spotten :D

bi-fit is geen capelle lul :roflol:

hun gaan janken als ik ff met gemak 80 kg bank drukt en ze komen janken van sjo dat is zwaar je hoeft helemaal niet zwaar te trainen bla die a bla, geef ik em gelijk.

5 minuten later zit er een dubbele aan gewichten erop en vraag ik diegene wel of die me kan spotten :D

Ik dacht dat jij alleen met de stang bank drukte?:D

Krimpen ad IJssel ligt ernaast en daar zit FirstClass met veel losse gewichten en dumbbells tot 40kg..
En Krimpen aan de Lek zit er ook nog 1..

Terug
Naar boven