MuscleMeat

Sportschool jongeren?

boxona

Advanced Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m58
Massa
56kg
Vetpercentage
23%
heey,
ik heb een vraagje aan alle jongeren hier, eigenlijk nog het meest aan alle MEISJES onder de 18 jaar.
waar trainen jullie? trainen jullie echt al in een hardcore sportschool? of in het plaatselijke fitnesscentrum?
ik train nog in het plaatselijke fitnesscentrum en ik train ook thuis, maar ikwil eigenlijk wel is eenkijkje gaan nemen in een echt hardcore sportschool waar de echte beesten trainen. Maarja, ik denk dat ik echt heel raar aan gekeken ga worden om dat ik én een meisje ben, en 16 jaar ben!!
dus mijn vraag, waar trainen jullie?

je ben écht al 16?

pics?

Ik train eigenlijk in een gym die er tussen in zit.
Lopen een paar beesten rond, genoeg materiaal voor wie hardcore wil trainen, maar ook gewoon fitness volk.

Nja ben wel 22, maar ook geen beest dusja. :P

beoordelen wij je fysiek

Ik denk niet echt dat je raar aangekeken gaat worden, de meeste mensen willen je ook wel graag helpen als je iets niet weet.

Ik zou eerder bewondering hebben als je als meisje in het krachthok komt trainen.:D

ik ben een beest, een keer samen trainen?:)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben een beest, een keer samen trainen?:)

graag, graag :)

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Ik denk niet echt dat je raar aangekeken gaat worden, de meeste mensen willen je ook wel graag helpen als je iets niet weet.

Ik zou eerder bewondering hebben als je als meisje in het krachthok komt trainen.:D

hmm echt? ik denk dat ik maar is ga kijken dan :)

nu ben ik jarloers op skinnie...

maar ik kan wel beter bankdrukkert!

Ik mag hopen dat dat bankdrukkerten niet dé nieuwe DBB term gaat worden :P

En niet vergeten te bonksen als een malle met je haken op de grond.:finger:

als ze merken dat je er echt voor gaat zullen ze je gewoon respecteren :P
en jij krijgt vast ook nog wel tips van buffels :-)
gewoon doen dus

Ik mag hopen dat dat bankdrukkerten niet dé nieuwe DBB term gaat worden :P

Die goos heeft dan wel mooie trend gezet z'n bankrukkert:rolleyes: euh drukkert...
Geweldig topic :engel: LMFAO

On topic: Gewoon naar zown Hardcore Gym gaan...
Daar lopen over het algemeen de mensen rond die het meest er van weten :rolleyes:

Boxona, waarom zou je zo graag in een hardcore gym willen trainen?

omdat men daar goed kan bankdrukkert

Haha, Skinnie sleept er meteen een date uit :roflol:

En ik snap het romantische ook niet helemaal. Ik zou als 16 jarig meisje niet tussen de 100kg+ giganten die squatten tot ze kotsen willen lopen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven