XXL Nutrition

Sportschool omgeving Boskoop/Hazerswoude

Shivo

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Ik heb even jullie hulp nodig. Aangezien bij mijn huidige sportschool per 01/01/09 de deur op slot gaat (Bodies, Waddinxveen) ben ik op zoek naar een andere sportschool.

Het liefst in de omgeving van Boskoop/Hazerswoude. Aangezien Bodies de beschikking had over dumbbells tot 50 kg. en een squatrek moet mijn nieuwe sportschool minimaal daaraan voldoen.

Iemand op dit board die toevallig in dezelfde omgeving traint en op deze punten tevreden is met zijn sportschool?

Help me out guys!

Wellicht is Fit 4 all in Bodegraven iets voor je. Beneden heb je cardio en boven een krachthonk. Ze hebben er een squatrack staan en dumbbells gaan tot (quote van medewerker daar:) "Die kan ik niet eens tillen." Ik train zelf in Reeuwijk, maar daar hebben ze nog geen fatsoenlijk squatrack staan.

Wellicht is Fit 4 all in Bodegraven iets voor je. Beneden heb je cardio en boven een krachthonk. Ze hebben er een squatrack staan en dumbbells gaan tot (quote van medewerker daar:) "Die kan ik niet eens tillen." Ik train zelf in Reeuwijk, maar daar hebben ze nog geen fatsoenlijk squatrack staan.

dat zegt nix!!de gemiddelde instructeur trekt nog niet eens een paardenbloem uit een weiland

Hier zelfde probleem, train daar ook maar moet ook opzoek naar andere.
Ga morgen maar even in gouda sportscholen bekijken en anders boskoop proberen.

Terug
Naar boven