MuscleMeat

Sportschool omgeving Oudenaarde & Zottegem

newyorkgangsta

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
16%
Weet iemand een goeie gym zijn in deze streken, waar alles voor handen is voor een bodybuilder?

edit: misschien nog wat meer info: België, oost-vlaanderen ;-)

• Topic Starter Topic Starter
bump! :P

Niemand? :(

ben ook wel benieuwd gangsta..
ben wel v zuid-westvlaanderen (omgeving kortrijk), maar heb sinds kort een nieuwe vriendin en die is v zottegem, als we samen blijven ga ik bij haar wonen in zottegem (wat ook veel interessanter is om naar mn werk te sporen in brussel)
dus ben ook wel benieuwd nr antwoorden op je vraag..
wist trouwens niet dat er in zottegem en omstreken gangsta s zaten?

ben ook wel benieuwd gangsta..
ben wel v zuid-westvlaanderen (omgeving kortrijk), maar heb sinds kort een nieuwe vriendin en die is v zottegem, als we samen blijven ga ik bij haar wonen in zottegem (wat ook veel interessanter is om naar mn werk te sporen in brussel)
dus ben ook wel benieuwd nr antwoorden op je vraag..
wist trouwens niet dat er in zottegem en omstreken gangsta s zaten?

Der is er maar één, the one and only, NEWYORKGANGSTA aka NYG :p

Ja khoop datter snel wat respons op komt, ben echt wel op zoek naar een andere sportschool want waar ik nu zit kom ik geen meter meer vooruit :)

Die fit studio ziet er goed uit

Decline/Flat/Incline bench (verstelbaar bankje)
Squat rek
Zware dummbbels
genoeg bankjes
smith (als je het een pluspunt kan noemen ;) )
:thumbup:

Die fit studio ziet er goed uit

Decline/Flat/Incline bench (verstelbaar bankje)
Squat rek
Zware dummbbels
genoeg bankjes
smith (als je het een pluspunt kan noemen ;) )
:thumbup:

ok, ga ik van de week eens een kijkje nemen, ik hou jullie op de hoogte!

Ik weet niet of Geraardsbergen ver voor jou is, anders daar heb je een Gold gym.

Ik weet niet of Geraardsbergen ver voor jou is, anders daar heb je een Gold gym.

Daar train ik momenteel ;)
Daar is het zeker niet slecht, veel materiaal, genoeg dumbbells en bankjes (wel geen incline of decline, vink persoonlijk shit)
Maar het wordt een groot probleem om daar iedere dag naartoe te gaan omwille van de locatie van woon/werk. oudenaarde en zottegem zouden daarom een betere oplossing vormen..

S&S Merelbeke. Bij Luc Dobbelaere

Actie S&S fitness merelbeke

Dit is echt een relaxe fitness met een aparte hardcore zaal voor de echte ;-)
Ze hebben nu ook een actie trouwens zag ik laatst op de folder:
3 + 1 maand GRATIS, das dan €105 in totaal en €90 voor studenten... Geldig tot 31/5 maar je moet dan wel met die folder aankomen zetten, maar die kan ik je ook wel mailen denk ik...

Mooie bump :P

Maar zit nu in de gym die Ripaf voorstelde, echte hardcore gym. 100% gericht op bodybuilding. En helemaal niet zo duur. Zeer tevreden over en blijf daar ;)

Terug
Naar boven