Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie heeft er ervaring met het merk sportslab ik gebruik zelf alleen de zink gluconaat maar zou willen weten of andere supplementen ook goed zijn van sportslab.
Ik heb er volgens mij wel eens van gehoord, maar echt bekend is het niet. Waarom ga je niet over op een van de merken waar meer bekende tevredenheid over is?
Originally posted by Robin Ik heb er volgens mij wel eens van gehoord, maar echt bekend is het niet. Waarom ga je niet over op een van de merken waar meer bekende tevredenheid over is?
Toevallig omdat ze nu heel de lijn hebben in een sportzaak waar ik veel kom ik gebruik zelf alleen zink dus ik wil weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de rest.
mijn ander supps kom bij @ zwier of j-tech belgie vandaan, nog ff door posten dan komen ze bij jou vandaan
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.