MuscleMeat

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

dumbbells 1 - 40 kg

Chromen dumbbells 1-40 kg :D
500euro mooie prijs?

Waar? Spijtig dat het niet tot 50kg is. Anders das ik nu al in de auto gesprongen. :D

Wat moet je in godsnaam met al die kleine klote dumbbelltjes, het is geen fitness forum.

doe eens doe eens een paar setjes van 20 reps triceps extension met 18kg dumbbells,je zal het ook wel voelen ;)

Ja ja, heb je de foto gezien ?

Al die kleintjes, wat moet je daar mee, tuurlijk boven de 10 kg heb je er wel wat aan, maar die kleintjes moet je ook betalen.

Zucht....mijn setje loopt van 4 t/m 42 kg

Als je naar dat setje van marktplaats kijkt zitten er ook dumbbelltjes bij van 2 en3 kg volgens mij

Zucht....mijn setje loopt van 4 t/m 42 kg

Als je naar dat setje van marktplaats kijkt zitten er ook dumbbelltjes bij van 2 en3 kg volgens mij

3 kilo heb je niks aan maar die 4 kilo die jij hebt is onmisbaar!

Hoe gevorderd je ook bent, onder de 20kg dumbbells blijf je echt wel nodig hebben. Al vind ik je uitspraak wel stoer hoor, dat wel.

Je/de vorm van het uitvoeren van de oefening en niet de vorm van je spieren ??? M.i. zijn spiegels om jezelf te corrigeren bij de oefening en niet om een beetje te flexen ???
er zullen er wel zijn die het gebruiken om naar de spiertjes te kijken.
terug on-topic nu aub.we wijken af.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

bij de gene die deze nog verkoopt heb ik mijn olimp barbell met 120 kg schijven en een barbarian flat workbench met preacher curl gekocht, voor 130 euro in totaal hij wil graag van het spul af , grote kans dat je deze ook voor 275 mee kan nemen het staat hem echt in de weg helaas heb ik al een squatrack en en powerrack, dus mischien handig voor iemand hier,

p.s. het bod van de chrome dumbbells was van mij van 650:):):)

Terug
Naar boven