MuscleMeat

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Tot 400 kg belastbaar?? Haha echt niet! kijk hoe gammel die poten van dat ding eruit zien!

ik zou daar met m'n bw nog niet eens op gaan liggen :o

Hahaha jongen, ik verkoop dat ding. En heb gisteravond die 400 kg erop gelegt en getest hoe stevig die is, voor en achter geen beweging in te krijgen, opzij alleen als je heel gek doet kantelt hij, maar het frame heeft niks:p

Ideaal om je bicepsen te trainen!

volgens mij ook makkelijk verstelbaar :)

omg

haha lmao

er lopen toch idioten rond op de wereld :rolleyes:
en wat ben je nu met 5€ ?
en wat sommige soms verkopen,op kapaza is er zo enen die moeren en vijzen per stuk verkoopt :p

Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be...)

[Link niet meer beschikbaar]

280 kg M&F en een rekje.
Je bod moet je wel maal 1,42 doen door die veilingkosten en btw :(

Ben wel benieuwd voor hoeveel die weg gaat...
was ook van plan te bieden,maar min bod is 250€ + 17% veilingkosten +25% btw kom je al op 365€,is een beetje teveel van het goede.
wel raar dat er op staat hoogste bod 230,en dat je maar kan bieden vanaf 250

was ook van plan te bieden,maar min bod is 250€ + 17% veilingkosten +25% btw kom je al op 365€,is een beetje teveel van het goede.
wel raar dat er op staat hoogste bod 230,en dat je maar kan bieden vanaf 250

Zal maar in stappen van €20 gaan..

En had 'em ook al gezien, maar denk dat het aan deze prijs inderdaad helemaal niet meer supervoordelig gaat zijn. Wel nog redelijk voordelig, maar niet supervoordelig. :)

Idd, niet meer supervoordelig te noemen.
Nu, zoiets verkoopt gemakkelijk aan €1,50 per kg, sommige zelfs € 2,00 per kg.

Zal maar in stappen van €20 gaan..

En had 'em ook al gezien, maar denk dat het aan deze prijs inderdaad helemaal niet meer supervoordelig gaat zijn. Wel nog redelijk voordelig, maar niet supervoordelig. :)
is intussen 350 gebode,hopelijk voor de bieder heeft hij het door dat er 38% bijkomt,zo word het wel heel duur.

Laatst bewerkt:
Spijtig dat het op zo'n site stond en niet deze. Had er wel 450 ofzo voor willen geven.

Terug
Naar boven