AndroidHealthClinic

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

mocht iemand nog 30mm materiaal zoeken, heb nog het 1 en ander liggen. 160kg ongeveer en wat dumbells/halters. Graag via pb. Dacht zet het in dit topic inplaats van een hele nieuwe aan te maken hiervoor.

Het vervelende aan die plates is dat de 25kg plate iets van een 9cm of nog dikker is.

Ja, behalve als je echte competitie bumpers neemt. Die zijn soms wat dunner. Maar ook veel duurder.
Vandaar dat ik geen bumper plates neem voor mijn home-gym. Ik vind die hele dikke plates niet handig.

Ja, behalve als je echte competitie bumpers neemt. Die zijn soms wat dunner. Maar ook veel duurder.
Vandaar dat ik geen bumper plates neem voor mijn home-gym. Ik vind die hele dikke plates niet handig.

Gietijzer dan? Ik ben ook aan het twijfelen wat ik moet doen. Heb nu 100kg aan dikke kunststof schijven liggen, maar die vind ik echt ruk!

Ik heb nu M&F Sport schijven. (ronde, gekleurde)
Als ik er bij zou kopen of nieuwe schijven zou kopen dan denk ik voor deze te gaan.
Dit en dit zouden ook nog opties kunnen zijn. Maar of die shop zo betrouwbaar is als FS weet ik niet. En ik woon dicht genoeg bij FS om er persoonlijk naartoe te gaan en dus serieus op transport te kunnen besparen bij bestellingen die in de auto passen. :)

Ik heb nu M&F Sport schijven. (ronde, gekleurde)
Als ik er bij zou kopen of nieuwe schijven zou kopen dan denk ik voor deze te gaan.
Dit en dit zouden ook nog opties kunnen zijn. Maar of die shop zo betrouwbaar is als FS weet ik niet. En ik woon dicht genoeg bij FS om er persoonlijk naartoe te gaan en dus serieus op transport te kunnen besparen bij bestellingen die in de auto passen. :)
Ik heb schijven en bumper plates van simple-products. Kwaliteit van jet materiaal en service waren ruim voldoende.

OK, goed om te weten.

Terug
Naar boven