BJJ87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
② Squat rack - Fitness | 2dehands
Ik verkoop dit omdat ik dit niet meer gebruik. De staat is oké , testen is uiteraard mogelijk !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! hier duik ik gelijk op0,5€/kg
![]()

Ging ik als belg zelfs gedaan hebben als ik mijn huis uit mocht...

Zijn helaas 375 mm in diameter, niet de officiele 450 mm die ik zoekGing ik als belg zelfs gedaan hebben als ik mijn huis uit mocht...![]()

Ben ik veel te autistisch voor, plates moeten allemaal zelfde maat hebben. Liefst zelfde merk ook zodat alles even dik isVeel schijven zijn kleiner. Bijna alleen bumperplates hebben de correcte size. Als je het zoekt voor deadlifts moet je gewoon ergens 2x25 bumpers scoren en daarnaast hang je dan kleinere. Ik heb zelf een mooi setje van die russische 25'ers gescoord ooit.

In een dag gewoon 600 views op mn halterstang van 30mm en 30 kilo aan gewichten![]()
Kijk eens wat de uitvaartbranche voor prijzen vragen. Daar mogen ze eens achter aan. Dit is gewoon simpel vraag en aanbod.
Ja, is er nog. Heb ook nog een bankje trouwens
Kijk eens wat de uitvaartbranche voor prijzen vragen. Daar mogen ze eens achter aan. Dit is gewoon simpel vraag en aanbod.
Het hoeft niet weg

![]()
≥ Apex Strength Series Bench Fitnessbank - Fitness - Marktplaats.nl
Ophalen in heerhugowaard. Verkoop per opbod. Hij hoeft niet weg. Bieden vanaf 150 euro als ik bod accepteer laat ik het je weten. Gelieve geen berichtjes. Ik heb ook nog een advertentie waar iklink.marktplaats.nl
Wat een afzetter![]()
≥ Apex Strength Series Bench Fitnessbank - Fitness - Marktplaats.nl
Ophalen in heerhugowaard. Verkoop per opbod. Hij hoeft niet weg. Bieden vanaf 150 euro als ik bod accepteer laat ik het je weten. Gelieve geen berichtjes. Ik heb ook nog een advertentie waar iklink.marktplaats.nl

Maar wel een wit bankje bij je zwarte rekBen ik veel te autistisch voor, plates moeten allemaal zelfde maat hebben. Liefst zelfde merk ook zodat alles even dik is![]()

Ik had een zwarte besteld van 10tje duurder maar witte gekregen