- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit ze srs aan te denken al mijn 30mm dumbells op het internet te gooien![]()
Denk dat je er weinig mee bent, is in België en ze zijn serieuze boetes aan het uitdelen aan de grenzen voor “niet noodzakelijk transport”
Met een beetje geluk kan je hierna een setje vaste kopen met de opbrengstIk zit ze srs aan te denken al mijn 30mm dumbells op het internet te gooien![]()
Met een beetje geluk kan je hierna een setje vaste kopen met de opbrengst

Denk dat je er weinig mee bent, is in België en ze zijn serieuze boetes aan het uitdelen aan de grenzen voor “niet noodzakelijk transport”
Opsturen mag, maar dat word echt een duur grapje met dumbellsMag zelfs opsturen niet meer? Dan zijn de maatregelen wel strenger dan ik verwacht had...

Deadliftplatform custom made.
Deadlift platform
€ 250,00
![]()
② Deadlift platform - Fitness | 2dehands
Wilt u uw vloer beschermen van zware gewichten?wilt u een semi-professioneel platform voor een eerlijke prijs? Ik maak een platform van duurzame materialen, ready to go! Als u er een besteld kan ulink.2dehands.be

Als dit de woonkamer is kan deze persoon wel wat geld gebruiken denk ikBankdrukken bankje verstelbaar dumbells halter setje
![]()
![]()
![]()
€ 695,00
Beter gewoon een nieuwe kopen op het moment, of over enkel maanden profiteren van het overaanbod 2dehands spulbizarre toestanden op marktplaats momenteel. Squatracks die voor 2,5x de nieuwprijs doorverkocht worden.
Ik bied niet eens meer via bieden, want het schiet gewoon niet op.