XXL Nutrition

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum. Ik werk als redacteur voor Spuiten en Slikken en voor aankomend seizoen willen we heel graag een item maken over iemand die veel traint in de sportschool en anabolen/steroïden gebruikt. Ik weet dat het lastig wordt iemand te vinden die zijn verhaal wil doen voor de camera, maar ik dacht: it's worth a try. Het lijkt me het meest interessant als Tim Hofman of Geraldine Kemper iemand volgt in zijn of haar dagelijkse routine en dat we ingaan op zijn of haar dieet, het gebruik, work out, etc. Over de verdere insteek van het item zullen we het dan uitgebreid hebben. Stel je wil wel meewerken maar je wil alleen anoniem in beeld, is dat ook een optie.

Weet je iemand of ben je iemand die geïnteresseerd is om hieraan mee te werken? Mail me!

lisa.snoek@bnn.nl

Bedankt alvast! Groetjes Lisa.

Geraldine? Ik wil wel gaan kuren dan!!

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:59 ----------

Yes eindelijk eens first in zo'n topic!!

Verkeerde sectie. Er is een aas sectie op het forum.

Hoop wel dat er een keer een fatsoenlijk item over wordt gemaakt in plaats van een hersenloze idioot die niet weet waar die mee bezig is. Dit geeft namelijk weer een verkeerd beeld.

Verkeerde sectie. Er is een aas sectie op het forum.

Hoop wel dat er een keer een fatsoenlijk item over wordt gemaakt in plaats van een hersenloze idioot die niet weet waar die mee bezig is. Dit geeft namelijk weer een verkeerd beeld.

Dit.

• Topic Starter Topic Starter
Ok ja sorry, heb het ook daar geplaatst. En Iron Devoted: mail me! Kunnen we daar verder praten.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 10:06 ----------

Nou guys laten we een fatsoenlijk item rocken dan, we zijn open voor alles!

Neem dan als insteek bodybuilding en al daar bij komt kijken. Niet alleen focussen op aas. Selectief zijn in de personen die in het item komen. Al zou het mij niet verbazen dat er niet veel verstandige kuurders bereid zijn dit op tv te vertellen.

Bricks dat heb ik nou nooit begrepen. Als je kiest voor AAS dan schaam je je er toch niet voor? Het is toch een besluit dat je bewust hebt gemaakt? Lekker boeien wat de rest er van vindt.

Zou inderdaad mooi zijn als een chille en slimme gast bereid is om mee te werken hier aan. Zou goed zijn voor het imago. Ik heb persoonlijk wel m'n vooroordelen over mensen die anabolen gebruiken. Maar ik weet ook al spuiten ze, dat ze alsnog keihard trainen dag in dag uit en super gezond eten en leven.

Huh, 'Spuiten en slikken' gaat toch over coïtus&drugs? Waarom opeens dit onderwerp?

Hoop inderdaad dat er iemand meedoet die echt verstand van zaken heeft. Er zijn er een aantal op dit forum die die kennis/ervaring hebben... Hoop dat deze willen meewerken dan kan het een interessante docu worden :)

Jesse2010 stond ook al in de revu toch? Misschien vind die dit ook wel wat

Bricks dat heb ik nou nooit begrepen. Als je kiest voor AAS dan schaam je je er toch niet voor? Het is toch een besluit dat je bewust hebt gemaakt? Lekker boeien wat de rest er van vindt.

Zou inderdaad mooi zijn als een chille en slimme gast bereid is om mee te werken hier aan. Zou goed zijn voor het imago. Ik heb persoonlijk wel m'n vooroordelen over mensen die anabolen gebruiken. Maar ik weet ook al spuiten ze, dat ze alsnog keihard trainen dag in dag uit en super gezond eten en leven.

Iets niet openbaar willen maken hoeft niet met schaamte te maken. Mensen veroordelen personen die kuren nogal snel. Dit kan problemen geven in zowel de persoonlijke sfeer als op de werkvloer.

Als ik buff genoeg was had ik eigenlijk wel mee willen doen, maar met mijn 80 kilo en iifym dieet denk ik dat ik nog debieler over kom dan Jesse :o

Lachen, gieren en brullen moet dat programma eigenlijk dan heten als Kelvin erin komt.

Geachte Lisa, sinds jij wil weten of wij spuiten, willen we graag weten of jij slikt.
Eerlijk is eerlijk! Toch?

Met vriendelijke groet,

3nigma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven