XXL Nutrition

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum. Ik werk als redacteur voor Spuiten en Slikken en voor aankomend seizoen willen we heel graag een item maken over iemand die veel traint in de sportschool en anabolen/steroïden gebruikt. Ik weet dat het lastig wordt iemand te vinden die zijn verhaal wil doen voor de camera, maar ik dacht: it's worth a try. Het lijkt me het meest interessant als Tim Hofman of Geraldine Kemper iemand volgt in zijn of haar dagelijkse routine en dat we ingaan op zijn of haar dieet, het gebruik, work out, etc. Over de verdere insteek van het item zullen we het dan uitgebreid hebben. Stel je wil wel meewerken maar je wil alleen anoniem in beeld, is dat ook een optie.

Weet je iemand of ben je iemand die geïnteresseerd is om hieraan mee te werken? Mail me!

lisa.snoek@bnn.nl

Bedankt alvast! Groetjes Lisa.

Geraldine? Ik wil wel gaan kuren dan!!

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:59 ----------

Yes eindelijk eens first in zo'n topic!!

Verkeerde sectie. Er is een aas sectie op het forum.

Hoop wel dat er een keer een fatsoenlijk item over wordt gemaakt in plaats van een hersenloze idioot die niet weet waar die mee bezig is. Dit geeft namelijk weer een verkeerd beeld.

Verkeerde sectie. Er is een aas sectie op het forum.

Hoop wel dat er een keer een fatsoenlijk item over wordt gemaakt in plaats van een hersenloze idioot die niet weet waar die mee bezig is. Dit geeft namelijk weer een verkeerd beeld.

Dit.

• Topic Starter Topic Starter
Ok ja sorry, heb het ook daar geplaatst. En Iron Devoted: mail me! Kunnen we daar verder praten.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 10:06 ----------

Nou guys laten we een fatsoenlijk item rocken dan, we zijn open voor alles!