MuscleMeat

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow ik zie nu pas dat je een vrouw bent en heb je foto's al gezien .. Ga jij je asjeblieft bezig houden met je Miss piggy fysiek voordat je mij commentaar geeft over hoe ik over kom met typ fouten ...en die uitdaging voor Jesse staat alsnog geef me een seintje als je wedstrijd klaar bent dan vergelijken we onze fysieken .. Jij op je best ik gewoon zoals altijd ..

1m69 haha, ploperdeplop

Ik voeg geen suiker toe aan mijn voeding . Hoe een man zijn koffie drinkt zegt iets over zijn karakter..zwarte sterke koffie ... Sterke pure man boem tjakka boem

All kneel for the reel man !! He is Pure he is strong his body legendary and his name SterkeKoffie !!!

(Al past naar mijn mening "sterkeverhalen" beter als naam)

Sorry trem laatste vraag off topic aan Jesse dan zwijg ik .. Neem je de uitdaging aan Jesse ? Stuur me n pm .. Verder vond ik je additude in de reportage wel goed .. Mijn reacties waren niet hatend bedoeld verder. Als je komt neem jhaan de lange kromme banaan mee .. Internet gangsters ik nodig jullie uit .. Wel praatjes houden maar niet op de uitdaging in gaan ****in puzzys

Ik ga niet meedoen aan het ontsporen van een topic. Verder is mijn tijd te kostbaar om langs te komen fotos kan altijd. Verder leuk dat mensen nu eens een andere kant van mij zien.

sluit deze ook maar meteen tremendes.

Ik eet zeker off season stukken minder. Mensen op de gym vragen zelfs hoe ik nog zo eruit kan zien haha. Ik ben van mezelf al niet dun dus heel ver terug vallen doe ik niet scheelt gewoon 9-10kg spiermassa als ik echt 2-3 jaar non stop dieet alles zou doen wie weet wat er gebeurt maar eerlijk gezegd heb ik het er niet voor over, puur en alleen om de reden mijn gezondheid voor een plastic bekertje ? Nee dat doe ik niet , want echt geld verdieneb daarvoor moet je op de O staan die kwaliteit heb ik echt niet dus vandaar mijn keuze

Alsof je gezondheid nu niet lijdt onder alles wat jij in je lijf spuit. Deca/tren/gram test/clen... zijn nu niet bepaald de gezondste producten/hoeveelheden.

Als het om je gezondheid te doen is zou je gewoon lange tijd off moeten gaan en overwegen om daarna korte milde kuurtjes te doen. Als je dan toch zulke hoeveelheden of die producten neemt zou je er effectief 100% jaren voor moeten leven. Want als ik het goed begrijp, gebruik je een shitload, maar is de rest niet optimaal?

Enne... eet jij echt 750gr rijst en een kg biefstuk per dag ?

Alsof je gezondheid nu niet lijdt onder alles wat jij in je lijf spuit. Deca/tren/gram test/clen... zijn nu niet bepaald de gezondste producten/hoeveelheden.

Als het om je gezondheid te doen is zou je gewoon lange tijd off moeten gaan en overwegen om daarna korte milde kuurtjes te doen. Als je dan toch zulke hoeveelheden of die producten neemt zou je er effectief 100% jaren voor moeten leven. Want als ik het goed begrijp, gebruik je een shitload, maar is de rest niet optimaal?

:roflol: natuurlijk niet, ik moest lachten toen hij dat zei in dat filmpje :D

je vergeet insuline en groeihormonen.

Zal je eerlijk zeggen die naald op Tv was begin kuur. En tren maakt het verschil tussen top fysiek (wedstrijd) of off season zeker die look alles. Verder deca blaast wat op. In tegenstelling tot wedstrijd eet ik ook stukken minder. Dat is de reden waarom ik dan juist spiermassa aankom ipv verlies. En zo blijf je een stuk gezonder natuurlijk kuurtjes zijn voor de recreative sporter zwaar maar wedstrijd gezien juist niet. Ik kan verder heel goed tegen kritiek misschien dat ik voor volgende tren kuur een log bijhoud met foto's alles zodat je goed kunt zien van week tot week wt er gebeurt ;)

Top! Ik zal hem zeker volgen!

Al enig idee wanneer je die tren kuur gaat doen ?

Een n*ger met een zachte g ... na jah ...

Sorry trem laatste vraag off topic aan Jesse dan zwijg ik .. Neem je de uitdaging aan Jesse ? Stuur me n pm .. Verder vond ik je additude in de reportage wel goed .. Mijn reacties waren niet hatend bedoeld verder. Als je komt neem jhaan de lange kromme banaan mee .. Internet gangsters ik nodig jullie uit .. Wel praatjes houden maar niet op de uitdaging in gaan ****in puzzys
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterkekoffie, allereerst alle respect voor je stats hoor, maar je roept dat je 20 man naast jesse neer kunt zetten die er natty beter uit zien. Vervolgens wil jij naast hem gaan staan, maar jij bent geen natty, je draait nu 10 iu Gh en een berg primo toch? Vreemde uitdaging dan imo.

Wel benieuwd naar je log Jesse, ik volg 'm iig.

Het gaat mij er niet om hoe ik overkom ik wil bet naast jouw en Jesse voor de spiegel staan kijken wie er dan goed over komt .. Bij deze is n uitdaging pm me maar maken we een afspraak .. Ik heb geen normale computer dus ik kan geen foto's posten vanaf mijn telefoon maar kom gerust langs .. Gaan we onze fysieker vergelijken ... En dan erbij die jongens waar ik het over had vind ik niet buff maar ze zijn wel groter dan Jesse.... Dit is niet hatend bedoeld ik heef mijn mening maar hell 93 als je je druk maakt ie rhoe ik over kom kom dan aub langs fysiek vergelijken ik zal je verklappen mijn stats zijn 100 procent real Hihi ben benieuwd of je de ballen hebt om te komen .. En ik vind het belangrijk om er year round goed bij te staan niet alleen op het podium ..

Ow ik zie nu pas dat je een vrouw bent en heb je foto's al gezien .. Ga jij je asjeblieft bezig houden met je Miss piggy fysiek voordat je mij commentaar geeft over hoe ik over kom met typ fouten ...en die uitdaging voor Jesse staat alsnog geef me een seintje als je wedstrijd klaar bent dan vergelijken we onze fysieken .. Jij op je best ik gewoon zoals altijd ..

(Moment, even goed lezen wat je precies zegt, aangezien je typt als..nja, gewoon slecht)

Ik lees een aantal keer fysieken vergelijken..Is er niemand in jouw omgeving die jou complimentjes geeft of zo, waardoor je nu ruzie gaat maken om er maar voor te zorgen dat je jouw fysiek met een ander kan vergelijken zodat jij boven iemand staat?
Bij deze: je kan niet meer boven iemand staan, ookal ben je groter dan Mr. O ;) Door je gedrag sta je nogal laag geplaatst.

Waar woon je? Kunnen we even meeten :) Wellicht wil je met iedereen van DBB even je fysiek vergelijken? Geen probleem, kan allemaal :)

Je komt over als een debiel als je spellingsfouten maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven