Fitness Seller

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zouden de middelen die jullie dan gebruiken vergoeden ja
Nou heren, maak er gebruik (misbruik?) van en ram jezelf vol met AAS, GH, en alle overige peptides die wat waard zijn. DIT IS JE KANS. Ik wil wel 'n Spuiten en Slikken kuur opstellen :roflol:

Ben benieuwd naar het item! This gonn be good!

Hahaha ben benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden, wordt vast en zeker een goed verhaal hier op dbb.

Lijkt me iig interessant om te kijken!!

Nou heren, maak er gebruik (misbruik?) van en ram jezelf vol met AAS, GH, en alle overige peptides die wat waard zijn. DIT IS JE KANS. Ik wil wel 'n Spuiten en Slikken kuur opstellen :roflol:

:roflol:

Vraag me af wat een prof per maand kwijt is, zal in de duizenden euro's lopen.

:roflol:

Vraag me af wat een prof per maand kwijt is, zal in de duizenden euro's lopen.
Zullen ook wel het e.e.a. aan experimentele middelen in hun regime hebben ala myostatine remmers, andere groeiremmende factoren remmers, selectieve ACVR2 antagonisten (geen idee of dat soort shit bestaat, just pulled that one out of my angus) etc.

Laatst bewerkt:
myostatin_bull1.jpg

in on myostatine blocking shizzle nomsayin

Zullen ook wel het e.e.a. aan experimentele middelen in hun regime hebben ala mystostatine remmers, andere groeiremmende factoren remmers, selectieve ACVR2 antagonisten etc.

:o die lui slikken al meer aan anti bijwerking medicijnen dan de gemiddelde dbber als kuur gebruikt.

Ben wel benieuwd wie zich hier voor aanmeld. Jammer dat het niet over een jaar is anders had ik het wel overwogen, nu acht ik me niet echt als het goede voorbeeld van aas gebruikers :roflol:

Ik doe wel mee als jullie creatine en potten whey vergoeden. Die gaan in de volksmond ook wel door voor anabolen.

Ik doe wel mee als jullie creatine en potten whey vergoeden. Die gaan in de volksmond ook wel door voor anabolen.

Doe er ook maar gelijk multi vitamines bij, vitamine D3, omega-3 en een paar test. boosters & pre- en post workout supps zodat ik die weer kan doorverkopen.

Is wel enorm aanlokkelijk:)

Kuren op kosten van de staat. Klinkt goed.

moet je hiervoor al buff zijn? ik wil namelijk graag een kuur beginnen over enkele maanden, en als jullie bereid zijn de kosten van deze kuur + bijbehorend extra eten op jullie te nemen, dan wil ik gerust meewerken aan jullie programma. (100% srs)

En dat programma ga ik dan sowieso bekijken.

dit moet ik zien! ben benieuwd wie van hier het gaat doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven