AndroidHealthClinic

spuiten

D600

Cool Novice
Waardering
0
welke spuiten zijn het best voor in de bil of voor in de quad, ik ga mss in de quad spuiten aangezien het me moeilijk lijkt om in je eigen gat te prikken of vergis ik me hierin? de afmetingen zou ik willen weten, ik heb gezocht achter spuiten, maar er zijn zoveel maten, ik weet het gewoon niet welke te nemen, dus vraag ik het maar eens aan jullie voor ik me de zak laten zetten :D

• Topic Starter Topic Starter
heb ik al gedaan, maar dat zijn amerikaanse maten toch? ik zou gaan voor de 25 gauge 1.0 inch, maar ja, dat zijn geen metrische waarden he, dus ja ik weet het niet hoeveel dat hier is

bedankt al voor je hulp infinity, 'preciate it :thumb:

heb de fotos bekeken op spotinjections daar, amai, net alsof sommige van die gasten nog niet veel getraind hebben, vooral bij thighs, dat zijn pas benen :D

heb ik al gedaan, maar dat zijn amerikaanse maten toch? ik zou gaan voor de 25 gauge 1.0 inch, maar ja, dat zijn geen metrische waarden he, dus ja ik weet het niet hoeveel dat hier is

bedankt al voor je hulp infinity, 'preciate it :thumb:

heb zelf enkel ervaring met injecties in de schouders aangezien dit ook lekker makkelijk zetten is.
Hiervoor kan je een 0.6x30 naaldje voor gebruiken en dan eventueel een iets dikkere pakken om makkelijk op te zuigen.

is dat dan een van 1 ml?

ah ok, ja ik had het over de naalden hoor ;)

nee, hoeft niet, ik heb het wel vast nu, :D thx, he, waren ze hier maar allemaal zo infomartief als jij ;) maar ja, tis al laat, he :D

Als beginneling kan je beter niet in je quads gaan spuiten.
Het is riskanter om een zenuw te raken , en geloof
me dat is geen pretje!
Billen is redelijk veilig :cool:

Als beginneling kan je beter niet in je quads gaan spuiten.
Het is riskanter om een zenuw te raken , en geloof
me dat is geen pretje!
Billen is redelijk veilig :cool:
mwa dat vind ik helaas niet...

als beginneling lijkt het volgens mij t makkelijkste om in de quads te injecteren, je kan er gewoon rustig op je gemak voor gaan zitten je been relax ontspannen en de injectie goed zetten als je 1x weet waar de juiste plaats is dan is het t makkelijkste... vooral om en om...

zelf injecteren in de bil als noob kan je een behoorlijke zere ass opleveren, als je niet goed staat en zenuwachtig bent om de eerste injectie te zetten dan kan je gaan trillen en maakt de naald onnodig weefsel kapot in de bips... bij mij was t niet het handigste in t begin, maar nu floept ie er zo in wahaaaaaa

dus lekker gaan zitten op je gemak plekje kiezen en gaaaan!;)

Ik heb zelf gisteren voor de 2de keer in mijn quad geïnjecteerd (deed meer pijn dan de vorige). Ik heb een 0.8*40 gebruikt, ik kan niet geloven dat je daar ook met in je schouder injecteerd ??? (dan zit ik los op de bot denk ik). Enkel het aspireren lukt me niet goed. Het was trouwens ook maat Sterop vit.b12 om te zien of ik het wel aankan dat injecteren.

Maar ontopic: de maten van de naalden en spuiten staat echt wel in de stickies, daar heb ik ze als noob ook gevonden. (en in mm niet in inch)

voor je been kan je makkelijk een maatje kleiner gebruiken de 0,6 x 28 is mooi die kan ook in de schouder... mocht je een dikke olie hebben kan je 0,7 x 28 (blauw) gebruiken (grijs) dat gaat iets soepeler... maar met een 0,8 x 40 in de schouder is behoorlijk overdreven...

In je quads is het beste imo.
Je kan het zelf doen en zenuwen etc. heb je bijna geen last van.

Als je op een goede plek spuit in je been is het echt een perfect plek om te beginnen.
De eerste keer voor mij was in mn schouder, nou, ik kon mn hand echt niet stilhouden van de zenuwen, zou in mn benen wel een stuk makkelijker gaan. Ik spuit nu dan ook zelden nog ergens anders dan in mn benen met 0,6/38

ikzelf zet vaak in mijn bil, dit doe ik dan liggend op mijn zijkant op bed, en dan prik je em er zo in

ikzelf zet vaak in mijn bil, dit doe ik dan liggend op mijn zijkant op bed, en dan prik je em er zo in
Als je zelf injecteerd in je bil kan je het beter staan voor een spiegel doen zo heb je nog genoeg overzicht om de juiste plek te kunnen kiezen, op je zij moet je al genoeg moeite doen om naar je bil toe te kunnen draaien.;)

Terug
Naar boven