XXL Nutrition

spuiten

ook in de bil,
Nooit echt last gehad,;)
gebruik daarvoor de maten 0.8 x 38mm of 40mm

Als je zelf injecteerd in je bil kan je het beter staan voor een spiegel doen zo heb je nog genoeg overzicht om de juiste plek te kunnen kiezen, op je zij moet je al genoeg moeite doen om naar je bil toe te kunnen draaien.;)

hehe , ja maar als ik sta span ik onbewust mijn been aan en doet het ff zeer:o

Als je zelf injecteerd in je bil kan je het beter staan voor een spiegel doen zo heb je nog genoeg overzicht om de juiste plek te kunnen kiezen, op je zij moet je al genoeg moeite doen om naar je bil toe te kunnen draaien.;)

Deed het injecteren ook voor de spiegel. Ging altijd wel goed. Ga de volgende keer ook maar eens in de schouders proberen ter afwisseling.

in je bil is niet zo moeilijk hoor...als je een klein beetje lenig bent. op je buik liggen en achterom kijken als je m zet...de bil is dan ontspannen en bij een beetje druk floept ie dr zo in:D

Als je een beginner bent, zou ik het eerst ff leren in je quads te zetten.

Daarna kan je evt kiezen om in je bil of schouder te zetten met 1 hand.
Ik zelf sta gewoon in een soort contrapost houding tegen een tafel. Met hand steun ik op de tafel, met de andere jas ik de naald mn glutes in.

Ik ben diabeet heb dus al naalden thuis liggen van 0,256x6mm en 03x8mm zou je daar b12 mee kunnen injecten?
Die naalden die jullie gebruiken lijken me echt niet fijn van 3 cm lengte ofzo :S
dan raak ik zeker mijn bot.

Ik ben diabeet heb dus al naalden thuis liggen van 0,256x6mm en 03x8mm zou je daar b12 mee kunnen injecten?
Die naalden die jullie gebruiken lijken me echt niet fijn van 3 cm lengte ofzo :S
dan raak ik zeker mijn bot.

Raak je dan je bot?
Kom je uit oost Afrika?

Maar eh, b12 kan je met een .3 makkelijk injecteren....is op waterbasis nm.

Gebruik gewoon 25G naalden, voor niks nodig die dikkere naalden

Of MOET het echt allemaal zo snel gaan jah :D

Terug
Naar boven