fl**ker toch op man.
Het waren niet mijn spullen maar die van mijn zus en schoonbroer. Begrijpend lezen is moeilijk ofzo?
Zit in ieder geval dan in de familie...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fl**ker toch op man.
Het waren niet mijn spullen maar die van mijn zus en schoonbroer. Begrijpend lezen is moeilijk ofzo?
Nee dit is een intelligente opmerking van jouw kant

Ga je me nou napraten ofzo ? Of moet ik een opmerking maken over jou leescapaciteiten ?

Denk die Marokkanen nou gewoon even weg. Want dat is de inhoud van het verhaal helemaal niet. Het zijn weliswaar Marokkanen maar daar gaat de discussie helemaal niet over. Waar het omgaat is dat er toevallig een groep gasten voorbij komt fietsen die het allemaal hebben zien gebeuren. Dat KUNNEN gewoon trucen zijn van jonge gasten. In dit geval Marokkanen. Jammer dat er een paar members zijn die zich klaarblijklijk niet kunnen focussen op de inhoud van de discussie omdat het woord Marokkaan er weereens in voorkomt.
We hebben dus een groep mensen die zich gelijk negatief uiten omdat het Marokkanen betreft.
En we hebben een groep die gelijk in de verdediging springt wanneer men het woord Marokkaan en schuld ziet staan.
Ga je me nou napraten ofzo ? Of moet ik een opmerking maken over jou leescapaciteiten ?
Ook het eerste wat ik zelf dacht. Ik geloof er geen zak van dat die jongens zogenaamd toevallig aan kwamen fietsen.
Die lui kennen elkaar allemaal.
Triest dat dit mijn denkbeeld is, maar zoals het nu gesteld is met NL, krijg je dit soort ongein.
Haha, best mooi dit. Dit lijkt op een eeuwenoude grap van die kleine boefjes. Staan ze daar mss altijd parkeerwachtertje te spelen ofzo, hahaha.
Aan de andere kant, het 'houdt ze van de straat'.