AndroidHealthClinic

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen

Bezoekers in dit topic

Haha, grappig dat iedereen denkt dat die Marokkanen z'n spullen gestolen hebben. Sommige mensen hier hebben toch vreemde wereldbeelden.

Ook het eerste wat ik zelf dacht. Ik geloof er geen zak van dat die jongens zogenaamd toevallig aan kwamen fietsen.
Die lui kennen elkaar allemaal.

Triest dat dit mijn denkbeeld is, maar zoals het nu gesteld is met NL, krijg je dit soort ongein.
 
Wat 'n reacties toch weer! Uitschot heb je overal. Marc Dutroux is geen Marokkaan.

en dan? het gaat erom dat in sommige groepen procentueel meer criminaliteit gebeurd, de cijfers bewijzen het
 
alsof een groepje jou speciaal gaan aanspreken als een kameraad van hun net de auto heeft leeggeroofd.

1. dan fiets je daar niet
2. als je er wel fietst houdt je je mond
 
Ook het eerste wat ik zelf dacht. Ik geloof er geen zak van dat die jongens zogenaamd toevallig aan kwamen fietsen.
Die lui kennen elkaar allemaal.

Triest dat dit mijn denkbeeld is, maar zoals het nu gesteld is met NL, krijg je dit soort ongein.

:roflol: Jij bent kkdom :roflol::roflol::roflol:

Dit moet toch een grap zijn?
 
en dan? het gaat erom dat in sommige groepen procentueel meer criminaliteit gebeurd, de cijfers bewijzen het

dat is ook zo.. sommige groepen leunen nu eenmaal dichter bij criminaliteit aan dan anderen.. maar niet alle Marokkanen zijn daarom crimineel.
Ik ken er persoonlijk redelijk wat en buiten een ongein zijn het zeer vriendelijke en sociale kerels/meisjes.. Maar hun ouders hebben zich zo goed als mogelijk aangepast. Ze zijn niet in een moslim getto opgegroeid maar in een woonwijk tussen autochtone jongeren..
Het is aangenamer met hun om te gaan dan veel Belgen/Nederlanders!
 
Als nu 1 van die Marokkanen de lege portomonnee zou teruggevonden hebben, zou je er nog wat verdacht aan kunnen vinden. Anders waren het gewoon gedienstige gasten imho. En ik ben ook eerder anti dan pro geef ik eerlijk toe.
 
Toevallig heb ik zaterdag iets dergelijks ook meegemaakt. Ik ging flink trainen,...en daarna wilde ik sushi gaan eten (is zo'n meeneem wokrestaurant naast mijn sportschool). Ik dus lekker getraind,...ga naar restaurant,.bestel daar grote yokohama schotel met extra wasabi. Wil betalen;..damnnn had voor het trainen 50 eurie gepind maar vond het niet. En wist zeker dat ie in mijn rechter broekzak zat. k*t,..paniek dus..(ben cheap opgevoed,..bij mij is er bij 50 euri al paniek :p).
Ik rennen naar de sportschool....kom binnen. Zegt de begeleidster daar: "ja ik wilde net notitie maken. Die jongen daar vond bij de gewichten (einde van de zaal) 50 euro. Kwam ie net terug brengen want hij dacht al dat jij het verloren had.". Was een 18jarige marrokaan. Had gewoon op de grond mijn 50 euri gevonden en aan de receptie afgegeven. Dat vond ik echt sweetttt,..want hij had het makkelijk in zijn zak kunnen steken. Ik was er echt blij mee. Dus het kan echt wel;..een goede marrokaan.

ps: en niet vergeten dat alleen het uitschot naar nederland komt. Ik ben op reis geweest door marroko en waren sowieso alleen maar aardige marrokanen.
 
Toevallig heb ik zaterdag iets dergelijks ook meegemaakt. Ik ging flink trainen,...en daarna wilde ik sushi gaan eten (is zo'n meeneem wokrestaurant naast mijn sportschool). Ik dus lekker getraind,...ga naar restaurant,.bestel daar grote yokohama schotel met extra wasabi. Wil betalen;..damnnn had voor het trainen 50 eurie gepind maar vond het niet. En wist zeker dat ie in mijn rechter broekzak zat. k*t,..paniek dus..(ben cheap opgevoed,..bij mij is er bij 50 euri al paniek :p).
Ik rennen naar de sportschool....kom binnen. Zegt de begeleidster daar: "ja ik wilde net notitie maken. Die jongen daar vond bij de gewichten (einde van de zaal) 50 euro. Kwam ie net terug brengen want hij dacht al dat jij het verloren had.". Was een 18jarige marrokaan. Had gewoon op de grond mijn 50 euri gevonden en aan de receptie afgegeven. Dat vond ik echt sweetttt,..want hij had het makkelijk in zijn zak kunnen steken. Ik was er echt blij mee. Dus het kan echt wel;..een goede marrokaan.

ps: en niet vergeten dat alleen het uitschot naar nederland komt. Ik ben op reis geweest door marroko en waren sowieso alleen maar aardige marrokanen.

let op...nu komen de rechtse boys met de theorie dat die marokkaan vermoedde dat hij erin geluisd werd en alleen om die reden het geld terugbracht
 
Wat een domme rechtse mensen posten hier toch, gruwelijk gewoon.

Alsof er geen goede Marokkaanse jongens bestaan...als je dat niet eens gelooft moet je echt gaan twijfelen aan je eigen simpelheid, opvoeding en de rest om je heen. Onder welke steen kom je dan vandaan..

Ook mooi om te zien dat de meest rechts denkenden hier uit van die proletarische randgemeenten komen waar roodharige jochies coïtus hebben met tante Toos en gelukkig trouwen.

Als je de gemiddelde dorpsbewoner uitroeit met hun bekrompen visie kan ik weer prima samenleven met de Marokkaanse medemens.
 
Wat een domme rechtse mensen posten hier toch, gruwelijk gewoon.

Alsof er geen goede Marokkaanse jongens bestaan...als je dat niet eens gelooft moet je echt gaan twijfelen aan je eigen simpelheid, opvoeding en de rest om je heen. Onder welke steen kom je dan vandaan..

Ook mooi om te zien dat de meest rechts denkenden hier uit van die proletarische randgemeenten komen waar roodharige jochies coïtus hebben met tante Toos en gelukkig trouwen.

Als je de gemiddelde dorpsbewoner uitroeit met hun bekrompen visie kan ik weer prima samenleven met de Marokkaanse medemens.

You have failed, please die.
 
Denk die Marokkanen nou gewoon even weg. Want dat is de inhoud van het verhaal helemaal niet. Het zijn weliswaar Marokkanen maar daar gaat de discussie helemaal niet over. Waar het omgaat is dat er toevallig een groep gasten voorbij komt fietsen die het allemaal hebben zien gebeuren. Dat KUNNEN gewoon trucen zijn van jonge gasten. In dit geval Marokkanen. Jammer dat er een paar members zijn die zich klaarblijklijk niet kunnen focussen op de inhoud van de discussie omdat het woord Marokkaan er weereens in voorkomt.

We hebben dus een groep mensen die zich gelijk negatief uiten omdat het Marokkanen betreft.
En we hebben een groep die gelijk in de verdediging springt wanneer men het woord Marokkaan en schuld ziet staan.

Ze hebben iemand zien wegrennen. Dit kan evengoed honderden meters verderop kan zijn geweest, wat niet geheel onwaarschijnlijk is gezien het verschil in tijd waarop ze arriveren. Wie kan er hier nu niet lezen?
 
Jij bent rijk zeker ? Zoals ik al eerder zei; voor beide valt iets te zeggen. En guess what ? We zullen het nooit weten.

Wat mij tegen staat is het gemak en overtuigdheid waarmee mensen hier wantrouwend zijn en beschuldigingen uiten. Zoals EricR terecht opmerkte, dit is een vrij verziekte moraliteit.
 
Gezonde achterdocht is alleen nog wel iets anders als paranoia. Als je iedere persoon bij voorbaat wantrouwt maak je het jezelf wel erg moeilijk. Ook bij Marokkanen (of welke bevolkingsgroep ook) zullen de meesten er niet op uit zijn om je te beroven, op te lichten, bestelen etc. Beter jezelf bepantseren waar nodig dan constant door het leven te gaan alsof achter boom de vijand schuilt.
 
Ik snap niet dat sommige mensen kunnen zeggen, dat bij Marokkanen, criminaliteit in de genen zit. Als je een Marokkaan laat opgroeien in Bloemendaal wordt het echt geen crimineel hoor jongens. Dan wordt het gewoon een welbespraakte kakbal met een hete aardappel in z'n keel. Alleen met een kleurtje.
 
Gorillor is daarna keihard door dezelfde groep marokkanen uitgelachen. Hoe naief kan je zijn?

Dat hij niet al te slim is blijkt ook wel uit het feit dat je al die spullen in je auto laat liggen
 
Gorillor is daarna keihard door dezelfde groep marokkanen uitgelachen. Hoe naief kan je zijn?

Dat hij niet al te slim is blijkt ook wel uit het feit dat je al die spullen in je auto laat liggen

:roflol:
 
Het is moeilijk je eigen te bepantseren waar nodig, als je niet altijd weet waar het gevaar vandaan zou kunnen komen.

Daarom ben ik altijd op me hoede en kijk ik de kat uit de boom.
Maar ik ben zeker niet paranoia. En laat me zeker niet naaien door mensen of instantie's.
Dat is me al genoeg overkomen. En het overkomt nog tienduizende mensen zonder dat ze daar weet van hebben.

Lullig voor die mensen maar ik word zo goed als nooit genaaid en daarvoor hoef ik niet de hele dag op mijn tenen te lopen en te denken dat zo goed als iedere persoon niet te vertrouwen is.

Bedrijven en instanties kunnen wel eens naaierig overkomen maar dat ligt vaak meer aan menselijk falen omdat die bedrijven een puinhoop zijn dan dat er moedwillig genaaid wordt. Beetje pressie uitoefenen wil dan nog wel eens helpen.
 
Gorillor is daarna keihard door dezelfde groep marokkanen uitgelachen. Hoe naief kan je zijn?

Dat hij niet al te slim is blijkt ook wel uit het feit dat je al die spullen in je auto laat liggen
Flikker toch op man.

Het waren niet mijn spullen maar die van mijn zus en schoonbroer. Begrijpend lezen is moeilijk ofzo?
 
Beetje pressie ? Elke prent of rekening die ik krijg, zoek ik tot op de bodem uit in de wetboeken. En daar waar ik kans zie ga ik in beroep, als is het om 5 euro.
Om het CJIB als voorbeeld te nemen, ik ga in beroep tegen elke bekeuring die ik krijg.
Ik vraag om eikcertificaten, foto's noem maar op. Zo heb ik alleen dit jaar al 900 euro bespaard.
CJIB is een grote puinhoop, bewijsmateriaal hebben ze vaak niet. En bekeuringen worden vaak onrechtmatig uitgeschreven.

Dan kan je zeggen dat je je aan de regels moet houden, dan bespaar je ook 900euro. Is waar, maar hedendaags loeren ze gewoon op foutjes. Terwijl ze er zelf oneindig veel maken.

900 Euro? Dan mag je weleens opnieuw je rijbewijs gaan halen. Zegt meer over jouw rijcapaciteiten dan dat zij loeren op foutjes...
 
Back
Naar boven