Fitness Seller

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen

Vind ik wel meevallen, zo lang je spullen niet in het zicht liggen moeten ze gewoon uit je auto blijven. Je kan moeilijk overal met je tomtom, frontje en weet ik veel wat nog meer rondlopen.

Die tijden zijn voorbij dat je je geen zorgen hoeft te maken wanneer ze uit het zicht liggen.

Straatjochies gaan ook met hun tijd mee, eerste waar ze kijken is in het handschoenenkastje, onder de stoelen, in de kofferbak.

Opgezet spel of niet, er zijn wel degelijk goeie Marokkanen zeg ik gerust als rechts persoon, helaas zijn ze schaars.

De meeste mocro's die ik ken zijn juist okay. Maar ja, wie ben ik? Ik ben maar geboren en getogen in het gehucht Amsterdam.
En ja, er zijn ook k*t-mocro's die hard aangepakt dienen te worden.

Haha, grappig dat iedereen denkt dat die Marokkanen z'n spullen gestolen hebben. Sommige mensen hier hebben toch vreemde wereldbeelden.

Er is een mogelijk dat het wel zo is! Deze denkwijze kan natuurlijk versterkt worden door de bestaande vooroordelen en hoe jezelf tegen die vooroordelen aankijkt, maar ook door persoonlijke ervaringen, dus iemand afzeiken omdat hij denkt dat het wel eens zou kunnen is imo gewoon simpel weg dom.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn mening over het uitschot is onveranderd gebleven hoor. Ik heb ook genoeg negatieve ervaringen met Marokkanen. Maar gisteravond was gewoon weer een bevestiging dat het niet allemaal schorem is. Ik vermoed 99% zeker dat hun er niks mee te maken hadden. Natuurlijk weet je het nooit zeker maar aan lichaamstaal kun je een hoop aflezen.

De spullen lagen trouwens uit het zicht. Er lag zelfs een trui overheen dus er is gewoon op goed geluk een raampje ingetikt lijkt het.

Haha, grappig dat iedereen denkt dat die Marokkanen z'n spullen gestolen hebben. Sommige mensen hier hebben toch vreemde wereldbeelden.

In principe is de kans veruit het grootst dat het een Marrokaan is geweest...

Deze uitspraak valt te onderbouwen met keiharde statistieken.

In principe is de kans veruit het grootst dat het een Marrokaan is geweest...

Deze uitspraak valt te onderbouwen met keiharde statistieken.

Ik zeg ook niet dat het geen Marokkaan geweest kan zijn. Ik zeg enkel dat het die Marokkanen waarschijnlijk niet geweest zijn.

1 tip: Haal of Peter R. de Vries erbij, of 't zesde zintuig'. Weet cker dat w dr wel uitkomen...

De laatste tijd begint het toch meer uit de klauwen te lopen? jij haalt een grafiekje van 5 jaar geleden erbij.

Ik laat alleen zien dat de statistieken er zijn(ookal zijn ze oud). Mijn mening over dit alles staat niet gelijk aan de grafiek, maar dat terzijde. Geef je gelijk dat er veel marokkanen nieuws is op dbb en dat topic soms een rare wending nemen.

Ook grappig dat er mensen zijn die denken van niet.
Voor beide valt valt iets te zeggen, daar niemand het weet.

hehehe.. voor beiden wat te zeggen? De topicstarter vetreld zijn verhaal en zijn bevindingen maar aangezien dat tegen de denkwijze gaat van wat simpele zielen op dit forum die krampachtig met flut 'argumenten' proberen te bevestigen dat in hun ogen marokkanen per definitie schuldig zijn.. ook al waren ze er niet bij en hebben ze geen flauw idee wat er gebeurd is .. er is geen plaats voor logisch nadenken.. hun domheid en vooroordelen zitten hun in de weg... niet dat ik hier ook anders had verwacht by the way..

"Er zijn mensen die zelfs voor vooroordelen te stom zijn."

Laatst bewerkt:
Wat 'n reacties toch weer! Uitschot heb je overal. Marc Dutroux is geen Marokkaan.

Terug
Naar boven