AndroidHealthClinic

Stacker2

Corvilainke

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
Ik zit met een vraagje over de stacker2 met ephedra
ik weet niet of dit topic hier hoort..

Ik las onlangs een artikel dat er 87% van de hartaanvallen van sporters door efedrine komt, dit is wel verontrustend. Is dit echt zo gevaarlijk dan? ik neem dit af en toe als ik de energie nodig heb, bijvoorbeeld bij een lange dag of zware training of match. Met een potje komt ik ongeveer 3 maanden toe.

Ephedra extract is dit efedrine of nog iets anders?
Nog een laatste vraag en vrijwel een belangrijke voor mij! Ik heb op mijn werk over 3 weken een medisch onderzoek, moet ik oppassen of kan het geen kwaad? ???

Alvast bedankt!

Ik zit met een vraagje over de stacker2 met ephedra
ik weet niet of dit topic hier hoort..

Ik las onlangs een artikel dat er 87% van de hartaanvallen van sporters door efedrine komt, dit is wel verontrustend. Is dit echt zo gevaarlijk dan? ik neem dit af en toe als ik de energie nodig heb, bijvoorbeeld bij een lange dag of zware training of match. Met een potje komt ik ongeveer 3 maanden toe.

Ephedra extract is dit efedrine of nog iets anders?
Nog een laatste vraag en vrijwel een belangrijke voor mij! Ik heb op mijn werk over 3 weken een medisch onderzoek, moet ik oppassen of kan het geen kwaad? ???

Alvast bedankt!

Als dat waar is is dat meer dan "verontrustend". Het is dan ook puur verzinsel. Als dat artikel nu zegt dat 87% van de hartaanvallen bij sporters komt door aangeboren genetische afwijkingen, komt dat al een pak dichter bij de waarheid.

Wel is het natuurlijk zo dat zij met een afwijking harder moeten oppassen met alles wat hartbelastend is zoals bv ephedrine, clen of AAS.

Heb daarnet trouwens voor eerst sinds lang mijn uurtje cardio weer afgewerkt met een Stacker2. Kan aan mijn batch of mijn gevoeligheid voor caffeine of ephedrine liggen maar is toch heftig spul. Hartslag lag een uur lang twintig slagen perminuut hoger dan normaal en ben minder moe dan anders. Wel ff vergeten dat ik er niet van kan slapen, dus gaat weer kort nachtje worden hehe

Laatst bewerkt:
Het zal per persoon verschillen hoe je er op reageert. Meeste kunnen er inderdaad slecht van slapen. Ik zelf heb daar echt geen last van. Heb jaren geleden wel eens 7 ephedra caps op een avond op en kon nog gewoon slapen. Ik krijg er gewoon geen energie van. Maar hetzelfde geldt voor pwo's bij mij.

kan je nog stacker 2 met ephedra krijgen dan? :D

Tijdje gebruikt maar echt nergens last van

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het gewoon geweldig spul :) krijg er echt een energie stoot van :D
zou het gevolgen hebben op het werk? bij het medisch onderzoek?

ik vind het gewoon geweldig spul :) krijg er echt een energie stoot van :D
zou het gevolgen hebben op het werk? bij het medisch onderzoek?

Misschien een verhoogde boeddruk, ik zou dus die dag niets nemen voor het onderzoek.

Ik zelf kan er niet tegen, word al gek van een beetje koffie, zelfde effect voor mij.

Terug
Naar boven