XXL Nutrition

Stackers?

Metalwolfje

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m66
Massa
50kg
Ik gebruik nu bijna een weekje carnitine, dus is volgens mij nog wat te vroeg om al iets te verwachten, maar ik hoop wel dat ik er resultaten mee krijg.
Ik overweeg echter om stackers te nemen, wel niet langer dan een maand, om zo snel een grotere hoop vet weg te krijgen, daarna zou ik gewoon verder enkel carnitine nemen om de resten wat langzamer weg te trainen.
Heeft er iemand al goede ervaringen met stackers, of juist slechte?
En welke zou ik best nemen? Zoiets als gezonde stackers zijn er geloof ik wel niet echt, maar welke zijn het minst schadelijk, en welke werken het snelst?

huh? even in een maandje tijd een grote hoop vet wegwerken?! wat verwacht je voor wondermiddel!?

huh? even in een maandje tijd een grote hoop vet wegwerken?! wat verwacht je voor wondermiddel!?

Mee eens!
Net zo goed als dat vet tijd nodig heeft om aan te zetten, heeft het ook tijd nodig om er weer af te gaan.
Ik zie dat 17 bent. Als je verder gezond van lijf en leden bent moet je makkelijk je vetpercentage kunnen verlagen met wat aanpassingen in je voeding en training. Ik zou nog geen Stackers gaan gebruiken als ik jou was.

stackers worden ook idd afgeraden onder de 18 jaar en is niet voor niets (ja ik ben hier streng in).

wat je misschien wel zou kunnen proberen na een tijdje trainen als extra zetje in de rug is Super Green Tea Fat Burner van de Kruidvat gewoon. zijn ook erg goeie reviews over
en is nog niet zo heftig als een echte stacker.
hier meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/...w-super-green-tea-fat-burner-kruidvat-147104/

maar ook hierbij word aangeraden wel goed te blijven te trainen wil je er iets aan hebben. succes!

gewoon geen fatburner gebruiken, je bent 17. goed veel sporten en zorgen dat je voeding in orde is

Ga inderdaad wat meer bewegen, eet wat gezonder en drink wat meer water (2-3 liter per dag is niet verkeerd).

Ik weet niet hoeveel vet je van plan bent om kwijt te gaan raken, maar ga er maar vanuit dat het moeilijk is om meer dan 500gram per week te verliezen. Als je op die 500gram per week blijft door veel te bewegen is dat de meest gezonde manier die je kunt vinden, zonder al teveel kans dat je het verloren gewicht weer terugkrijgt (wat in 95% van de gevallen dus wel gebeurt).

Terug
Naar boven