AndroidHealthClinic

Stallone breekt nek

Dacht even dat hij voor de rest van z'n leven kreupel ging zijn.:eek:

Tja hij is ook geen 25 meer :P

misschien komt hij nu van de scheve bek af en kan die een beetje normaal praten

• Like
Waarderingen: CoD
"Het wordt een heel speciale actiefilm, want veel bekende actiehelden draven erin op: Arnold Schwarzenegger (62), Sylvester Stallone(63), Bruce Willis (54), Dolph Lundgren (52), Mickey Rourke (57), Jet Li (46)"

Wat wordt de titel dan? Grumpy old men?

Waarom Van Damme en Chuck Norris niet derbij gecast?

Edit: Leeft Chuck Norris eigenlijk nog wel?

Laatst bewerkt:
Van HGH(STH) worden je botten poreus dat is niks nieuws..

osteoperose ftw!

:eek: natuurlijk. Chuck kan niet dood

Je nek breken is meestal wel dodelijk omdat de wervels je zenuwen doorsnijden.
Lekker suggestieve titel idd.

Een gebroken nek wil niet per definitie zeggen dat je dood bent/gaat hoor. Je kan soms zelfs gewoon nog lopen zoals dit voorbeeld

Eind juni heb ik mijn 6e en 7e nekwervel gebroken door een val met de fiets. In 1e instantie was er niets aan de hand vlgs het ziekenhuis (ondanks verdoofde vingers en hevige pijn) en heb daardoor hiermee enkele dagen rondgelopen. Door de pijn teruggegaan en toen constateerde men dat ik mijn nek op 2 plaatsen gebroken heb (C6+C7) + uitval aan mijn linkerarm door zenuwbeschadiging.
Na enkele dagen ook tintelingen (als stroom) en verdoofdheid in mijn benen. Dmv scan bleek dat mijn ruggemerg in tact is.

Laatst bewerkt:
"Het wordt een heel speciale actiefilm, want veel bekende actiehelden draven erin op: Arnold Schwarzenegger (62), Sylvester Stallone(63), Bruce Willis (54), Dolph Lundgren (52), Mickey Rourke (57), Jet Li (46)"

kaskraker ftw :roflol: :roflol: :roflol:

vandamme werd een rol aangeboden maar hij weigerde

lol, wat een fail plastische chirurgie :D die wenkbrauwen, hahaha.

Terug
Naar boven