- Waardering
- 447
Nee, ik was gewoon nuchter. Maar an sich vond ik de film niet slecht. (ze zijn alleen echt oud geworden en zien er niet zo goed uit als Stallone/Swarchenegger voor hun leeftijd
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Nee, ik was gewoon nuchter. Maar an sich vond ik de film niet slecht. (ze zijn alleen echt oud geworden en zien er niet zo goed uit als Stallone/Swarchenegger voor hun leeftijd)
Tussen die gasten zit ook effe een goede 10 tot 15 jaar verschil. Kan je niet vergelijken.
Nee, ik was gewoon nuchter. Maar an sich vond ik de film niet slecht. (ze zijn alleen echt oud geworden en zien er niet zo goed uit als Stallone/Swarchenegger voor hun leeftijd)

Een klant van m'n vader had z'n nek al 6x gebroken en liep nog steeds gewoon rond.Je nek breken is meestal wel dodelijk omdat de wervels je zenuwen doorsnijden.
Lekker suggestieve titel idd.
natuurlijk. Chuck kan niet dood
Een gebroken nek wil niet per definitie zeggen dat je dood bent/gaat hoor. Je kan soms zelfs gewoon nog lopen zoals dit voorbeeld

een scheur in nek is iets heel anders dan een gebroken nek.
wat is dit? de telegraaf ofzo?