Fitness Seller

Stallone doet shoulder press op 20kg en shrugs met gebogen armen

hahah vers gedisst
2w2mtfb.gif

thnx broeder thnx

:headbang:

Laatst bewerkt:
Waarom haten op die manier van trainen?Hij traint daar als een vechter imo..
Tjek dat voetenwerk bij touwtje springen enzo.
Volgens mij had hij met een harde kaak nog wel redelijk ver kunnen komen in boxen

• Topic Starter Topic Starter
Valt mee hoor, ziet er gewoon ok uit. Licht gewicht kan opbouwen zijn en gebogen armen zolang die in dezelfde hoek blijven is op zich niets mis mee. Beetje cheaten ook niet.

Dan toch, dacht ik nl ook, ben er vroeger alleen meerdere malen op gewezen (door enkele wijsneuzen) dat ik m'n armen loodrecht moest houden bij shrugs.

:roflol: die corleone is gewoon ecto haha.

:roflol: die corleone is gewoon ecto haha.

Iedereen moet ergens beginnen.
Of ken jij mensen die buff geboren zijn?

---------- Post added di 5 jul 2011 at 09:54 ----------

Wacht ik trek mijn reactie terug...

Lid sinds mei 2004... dan mag je toch wel iets meer verwachten.
Toch alleen maar etco e-hero dan.

Laatst bewerkt:
leuk topic! :popcorn:

Vind het sterk dat jullie op die foto kunnen zien hoeveel massa ik heb.

Nieuwe pic Corrie? met je krachtstats moet er wel een redelijk buff lichaam onder je shirt zitten. Sluit me er overigens bij aan dat t met een shirt aan moeilijk te beoordelen is. Josef Rakich met zo'n groot shirt zou ook ecto lijken.

wie the hell is die yosef rakich waar gasten het steeds over hebben? Is dat de nieuwe hype ofzo? Ik vind het fysiek van die yosef echt niet zo impressive. Ik vind rob s en seeker er vele malen beter bij staan.

als ik me niet vergis had Corleoné irl een monster upper chest

:roflol: mooi topic.

Nieuwe pic Corrie? met je krachtstats moet er wel een redelijk buff lichaam onder je shirt zitten. Sluit me er overigens bij aan dat t met een shirt aan moeilijk te beoordelen is. Josef Rakich met zo'n groot shirt zou ook ecto lijken.

Die zullen er komen maar moet eerst nog flink cutten..

als ik me niet vergis had Corleoné irl een monster upper chest

:roflol:, m'n chest heeft idd al altijd voorgelopen.

Omdat iedereen toch off topic is post ik ook maar even een geil filmpje van Princey:
http://www.youtube.com/watch?v=0WlPHp44Qys

Laatst bewerkt:
http://deletionpedia.dbatley.com/w/index.php?title=HensCambier

De t*ring wat ben jij een figuur zeg, zoek een baan.

Hens Cambier is een *bermensch.
Tegenwoordig is hij bezig een muzieklijst te creëren met muzieknummers/werken die hij al heeft beluisterd. Dit zijn er tegenwoordig al zo'n 3250!!
Hieronder bevinden zich zowel klassieke werken als hedendaagse popmuziek (reikend van het jaar 1950 tot 2008)
Hij is ook een fervente fan van de filosoof Nietzsche en gelooft in een nieuw geloof na Nietzsche (gesticht door Nietzsche), namelijk het Religieus Atheïsme. Aldus Sprak Zarathoestra is dan ook de nieuwe bijbel van de 21ste eeuw.

Fabrictramp deleted HensCambier because Speedy deleted per (CSD A7), was an article about a real person, group of people, band, club, company, or web content that didn't assert the importance or significance of its subject. using TW.

Terug
Naar boven