XXL Nutrition

Stallone doet shoulder press op 20kg en shrugs met gebogen armen

Weer een DBB-er ontmaskerd

Hobby's
Muziek beluisteren en spelen, films kijken, krachttraining, lezen, uitgaan, poker ...

Liefdesstatus
Single

Ik val op
Meisjes

--------------------------------------
verkeerde netlog

wajooo hahahaha
zwaar busted door die detectives[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ej maar hoedan je bent lid sinds 2004?? haha zo raar, dan wat doe je.. niet trainen?
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:haha: helemaal loss braaa..daarna scannen naar die chikies tog

:haha: helemaal loss braaa..daarna scannen naar die chikies tog

Die linker ziet eruit als de sugardaddy van de rechter, de rechter ziet er een beetje onzeker uit, alsof ie op een uitkering teert.

Kan het mis hebben hoor, ik baseer alles op 1 foto.

Meisjes plagen is liefde vragen, Hens.

11112099_2655067_71581482.jpg

Tessa maandag, 26 mei 2008 om 11:31

YOU SUCK

deze vind ik heel typerend
4837545_7439637_20030422.jpg

haha ik ga stuk door dit topic whahaha

gruwelijk topic dit ABBO!!

ziet er wel uit als een aardige jongen

Lol, hoe erg kun je Corleone vernederen?

Dit gaat echt te ver haha. :roflol:

De vogel is gevlogen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
:roflol:

Gaat wel iets te ver dit, al is het wel mooi om even de persoon achter Corleoné te zien :D

Laatst bewerkt:
Corleone of hoe the f je ook heet, no one cares. Je bent zo zelfingenomen dat het je deert. Let this topic die en maak een clone account aan, probleem opgelost, tis niet alsof je hier vrienden hebt gemaakt door te paraderen met je "kijk mij homo trekjes hebben en lol ik leef van je belastingcenten" gedrag.

Enige wat hier grappig aan is, is dat je blijft reageren. Zou me echt een wordt wezen hoe je kop eruitziet of die van je zusje.

Corleone of hoe the f je ook heet, no one cares. Je bent zo zelfingenomen dat het je deert. Let this topic die en maak een clone account aan, probleem opgelost, tis niet alsof je hier vrienden hebt gemaakt door te paraderen met je "kijk mij homo trekjes hebben en lol ik leef van je belastingcenten" gedrag.

Enige wat hier grappig aan is, is dat je blijft reageren. Zou me echt een wordt wezen hoe je kop eruitziet of die van je zusje.

Zie niet in waarom ik niet zou reageren. Vond het eerlijk gezegd vrij amusant, tot er pics van m'n zus voorbijkwamen.. Maar je hebt gelijk, mss moet ik deze account toch maar opgeven. Vind het wel grappig dat je me als zelfingenomen ziet.
& btw, moest niemand erom geven zou het hier niet volstaan met foto's van mij:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie is btw deze dbb'er? Ik gok valentacz

Horen die laatste 2 berichten bij elkaar ?

Terug
Naar boven