Fitness Seller

Start wasbord

jah moeten we toch wel even checken of dat echt zoo is :P

• Topic Starter Topic Starter
Yeah right!! :p

nou die spieren zijn duidelijk zichtbaar hoor!! ook je taile is mooi gevormd..daar kan geen mooie belichting bij helpen ;) echt mooi buikje!!

Ziet goed uit. Goede vooruitgang. Persoonlijk zou ik niet verdergaan. Er is hot en skinny, jij bent nu in de hot zone ;) maar kijk uit dat je niet in de skinny zonde terecht komt ;)

nou die spieren zijn duidelijk zichtbaar hoor!! ook je taile is mooi gevormd..daar kan geen mooie belichting bij helpen ;) echt mooi buikje!!

:o dank je J I Jaimy!

Ziet goed uit. Goede vooruitgang. Persoonlijk zou ik niet verdergaan. Er is hot en skinny, jij bent nu in de hot zone ;) maar kijk uit dat je niet in de skinny zonde terecht komt ;)

Ik SKINNY??? Al zou ik het willen, kan Ik nooit skinny worden. Ik heb een te fors gebouwd lichaam daarvoor. En persoonlijk vind ik skinny niet mooi. Ik ben blij met mijn taille. Mijn ONDERLICHAAM is zo moeilijk slank/strak te krijgen.

Hartstikke goed!
Mooie rug ook en wat een prestatie!
Ga zo door, heb je al bijna je doel bereikt?

Hartstikke goed!
Mooie rug ook en wat een prestatie!
Ga zo door, heb je al bijna je doel bereikt?

haha. was het maar waar. ik moet zeker zo'n 17% bf zien kwijt te raken voor september. Das niet niks. Maar ik ben aardig op weg. En jij?

17% kwijt raken? Wat is je bf nu dan?
En je avatar ben je dat zelf?
Ik ben nu tevreden, maar ga wel lekker door natuurlijk!
Ik zie nu mijn buikspieren weer, ik baal er alleen van dat ik vaak vocht vasthou...
Ik heb het nu alweer 1 week...
Heb jij daar ook last van of helemaal niet?

Bij de eerste foto woog ik 70 kg. de tweede foto 60kg. en de derde 64kg. Ik probeer nu zo min mogelijk op de weegschaal te staan, want ik word helemaal gek van de (te) hoge cijfers. Ik ben nogal zwaar voor mijn lengte (1.60m)

Gewicht zegt ook niet echt veel. Spieren zijn zwaarder als vet, staar je dus niet blind op je gewicht.

Met 70kg kan je ook mooi slank zijn, maar dan heb je gewoon ontwikkelde spieren en een laag vet %

dus gewoon je bf in de gaten houden en dan komt het wel goed :)

17% kwijt raken? Wat is je bf nu dan?
En je avatar ben je dat zelf?
Ik ben nu tevreden, maar ga wel lekker door natuurlijk!
Ik zie nu mijn buikspieren weer, ik baal er alleen van dat ik vaak vocht vasthou...
Ik heb het nu alweer 1 week...
Heb jij daar ook last van of helemaal niet?

Ja dat ben ik.
bf = body fat. En 17% is inderdaad veel. En alles zit bij mijn onderlichaam. grote billen en dikke benen. thanks mam! :D
Er valt altijd iets te verbeteren. Dat is nou het risico van het sport. ik heb mijn eerste doel bereikt door van maat 42 naar maat 36-38 te gaan, maar dan merk je dat je spieren gaat zien dat je nooit eerder had en wil je verder en verder...

Ik hou niet meer zoveel vocht vast. Ik zit nu aan een heel strikte voedingsschemaen dat maakt bij mij een groot verschil. zodra ik te veel zout eet of vettig (junk dus), gaat mijn lichaam al snel vocht vast houden.

Ik heb wel foto's van je gezien in een rood/wit bikini en je ziet er super goed uit. je zou niet denken dat je puffy bent of zo. mooi strak!

Gewicht zegt ook niet echt veel. Spieren zijn zwaarder als vet, staar je dus niet blind op je gewicht.

Met 70kg kan je ook mooi slank zijn, maar dan heb je gewoon ontwikkelde spieren en een laag vet %

dus gewoon je bf in de gaten houden en dan komt het wel goed :)

Oef zeg mij wat, maar je hebt gelijk. zal ik doen.

Ja dat ben ik.
bf = body fat. En 17% is inderdaad veel. En alles zit bij mijn onderlichaam. grote billen en dikke benen. thanks mam! :D
Er valt altijd iets te verbeteren. Dat is nou het risico van het sport. ik heb mijn eerste doel bereikt door van maat 42 naar maat 36-38 te gaan, maar dan merk je dat je spieren gaat zien dat je nooit eerder had en wil je verder en verder...

Ik hou niet meer zoveel vocht vast. Ik zit nu aan een heel strikte voedingsschemaen dat maakt bij mij een groot verschil. zodra ik te veel zout eet of vettig (junk dus), gaat mijn lichaam al snel vocht vast houden.

Ik heb wel foto's van je gezien in een rood/wit bikini en je ziet er super goed uit. je zou niet denken dat je puffy bent of zo. mooi strak!

Thanks voor je compliment! Mijn buikspieren zijn nu wel strakker dan op die foto. Mijn buik wordt wat opgezetter als ik vocht vasthou, ik weet alleen nog niet waar het aan ligt. Maar ik baal er wel van!
Wat houdt je strikte voedingsschema precies in dan?

6 maaltijden per dag. heel heel veel groente, complexe koolhydraten (brinta, rijst, aardappelen), vis, ei- eiwitten, magere vlees. 4 - 5 liter water per dag Geen suiker!

1 dag hoog in koolhydraten/ laag in eiwitten en 2 dgn hoog in eiwitten /laag in koolhydraten.

maar zondag kan ik eten wat ik wil. best wel zwaar hoor. eten klaar maken neemt heel veel tijd in beslag. en ik vind het zielig voor mijn man omdat hij dan ook hetzelfde moet eten, dus maak ik een sausje voor hem appart of zo. en wanneer ik PMS heb...:eek: al kan ik verleidingen beter weerstaan. het is mentaal heel vermoeiend. En ja, overal een grote tas moeten slepen met al je eten.:(

17% BF voor een vrouw vind is niet veel hoor. Vetpercentage van 12% bij mannen is toch te vergelijken met 17% bij vrouwen heb ik ergens gelezen..

17% BF voor een vrouw vind is niet veel hoor. Vetpercentage van 12% bij mannen is toch te vergelijken met 17% bij vrouwen heb ik ergens gelezen..

ik moet 17% afvallen! ik heb nu 27%. als ik mee wil doen aan een competitie moet mijn BF heel laag zijn. dus vandaar...

ik moet 17% afvallen! ik heb nu 27%. als ik mee wil doen aan een competitie moet mijn BF heel laag zijn. dus vandaar...
Wij hebben het er al eens eerder over gehad.
je buik ziet er al goed uit en 27% geef ik je echt niet.
Niet getreurd over je billen (een stevige kont is ook in de mode)
17% er af krijgen is behoorlijk zwaar, maar voor wedstrijden moet je idd erg laag zitten. Ik hoop dat je je doel haalt. je before foto's bewijzen dat je karakter hebt om door te zetten.
succes ;)

De tattoo komt nu ook veel beter uit. Vind het persoonlijk geen gezicht op een bollende buik.

ga je figure mee doen? Waren laatst in mijdrecht en in middelburg en helaas maar met 17 procent (heeft zij hier, v 42 jr) red je het niet....de toppers zitten toch echt onder de 10....weg mens.cycles ed.... je moet er wat voor over hebben en progressie is voor jezelf natuurlijk. Maar in comp. verband moet je echt droog staan hoor.

d

volgens mij was ik niet duidelijk genoeg.

ik zit nu op 27%, wil 17% kwijt en dan zal ik rond de 10% zitten.
het is maar een schatting. ik ben nooit 10% geweest dus weet ik niet precies hoeveel ik moet afvallen (kwa vet dus) sommige mensen zien er super goed uit op 12% anderen op 8%. het verschild per persoon.

Terug
Naar boven