MuscleMeat

Start wasbord

• Topic Starter Topic Starter
Wij hebben het er al eens eerder over gehad.
je buik ziet er al goed uit en 27% geef ik je echt niet.
Niet getreurd over je billen (een stevige kont is ook in de mode)
17% er af krijgen is behoorlijk zwaar, maar voor wedstrijden moet je idd erg laag zitten. Ik hoop dat je je doel haalt. je before foto's bewijzen dat je karakter hebt om door te zetten.
succes ;)

met dank aan Jlo en shakira, ja :bow2:
maar blijft een uitdaging kleren kopen. hahaha het zal inderdaad zwaar zijn. is al zwaar en het is pas maar het begin.

sluit zich aan bij de rest..top!

Had het ook verkeerd begrepen ja dacht dat je 17% vet had.
Je motivatie is in elk geval goed daarmee kom je er wel!

Vanaf deze kant heel veel succes alvast met het behalen van je doelen:)

Goed resultaat en gewoon langzaam verder eraan werken. Mijn ervaring is dat als je het snel doet, je ook spier verliest en dat wil je echt niet.

En wat een gezeur over "goed voor een vrouw van 30" ... ik ken aardig wat strakke 30+'ers en vrij veel uitgezakte 18+'ers dus leeftijd zegt niet altijd alles ;) En waarom altijd dat puberale gedrag over fb pics enzo :sukkeltje:

Goed resultaat en gewoon langzaam verder eraan werken. Mijn ervaring is dat als je het snel doet, je ook spier verliest en dat wil je echt niet.

En wat een gezeur over "goed voor een vrouw van 30" ... ik ken aardig wat strakke 30+'ers en vrij veel uitgezakte 18+'ers dus leeftijd zegt niet altijd alles ;) En waarom altijd dat puberale gedrag over fb pics enzo :sukkeltje:

haha klopt wat je zegt over goed uitzien ongeacht je leeftijd. En langzaam vet verliezen. aarghhhh! niet mijn sterkste punt, geduld dus. Maar ja als je ook spier verliest moet ik inderdaad rustig aan gaan doen.

Update...? ;)
Is je training en voedingsschema nog een beetje vol te houden met het mooie weer?

Waw!! Echt mooie vooruitgang! :eek:

Denk soms ook maar eens terug hoe je in het begin was,
want eens je begint, ben je niet meer snel tevreden he ;)

Maar hou vol, je hebt een doel voor ogen, ga ervoor! Denk wel
a.d.h.v. de foto's dat die 10% voor jou niet moet, maar we
wachten nog even de verdere vorderingen af en hoe je verder vormt!

Veel succes ermee nog, komt vast goed hier!

Update...? ;)
Is je training en voedingsschema nog een beetje vol te houden met het mooie weer?

Ach wel. het is vallen en opstaan. Ik val nog steeds af met mijn voedingsschema maar soms smokkel ik hier en daar. Echt erg. De laatste tijd ben ik obsessed met eierkoeken. :eek:

Ik heb zelf het recept uit internet gehaald en suikervervanger gebruikt i.p.v normale suiker. Maar het mag zowiezo niet, alleen op zondag. "junkdag". ARGHH! vrijdag ga ik me weer laten meten door mijn begeleidster. Wedden dat ik het verprutst heb!

Ach joh als je daarna maar weer je best gaat doen.

Terug
Naar boven