Fitness Seller

Starter advies nodig!

Bezoekers in dit topic

Toni Kuiper

Novice
Lid geworden
18 jun 2018
Berichten
20
Waardering
5
Lengte
1m88
Massa
67kg
Vetpercentage
15%
Hi strijders,

Ik ben net begonnen met sporten. En wil langzaam mijn voeding verbeteren. En iets wat meer spiermassa opbouwen. Ik ben nog niet zo fanatiek als de meeste mensen hier maar wil ergens beginnen. Mijn doel is ook niet om super grote armen te creëren om het zo te zeggen.

Informatie:
Ben 27, 173cm en 71KG. Vet percentage 15,2% dus moet ietsjes minder. Voor de rest was alles goed en ik kon wel iets meer spiermassa opbouwen. Ik sport 3x per week.

Ik ben best wel een moeilijkere eter want ik lus echt weinig😅.
Als ik goed mijn huiswerk gedaan heb moet ik ongeveer 2300 hebben voor mijn onderhoud. Alleen weet ik niet zo goed als ik eerst mijn vet percentage wat naar beneden moet of gewoon langzaam spiermassa op te bouwen.
Ik neem aan dat het vet vanzelf met trainen en bewust eten wel gaat zakken.

Ontbijt: choco pops of magere kwark. (Verder naast choco pops lus ik vrij weinig😅).

Lunch: volkorenbrood met kipfilet ( advies wat nog meer zou kunnen.

Avondeten: Pasta / AVG meestal.

Fruit: 2 stukken.

Tussendoortje: LU crackers olijfolie

Dit lijkt mij te weinig in kcal.

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op pad helpen. Dit zal vast vaker gevraagd zijn🙈.

Vriendelijke groet!
 
Hoe is je vetpercentage gemeten?

Als je 2300 kcal eet en je blijft op gewicht is dat inderdaad je onderhoud. Je kunt dan of minder eten (500 kcal eraf) of je verbruik verhogen (500 kcal verbranden dmv cardio/extra beweging). Leuk schemaatje geplaatst maar zonder macro's hebben we daar weinig aan.
 
Je profiel zegt 1.88m @67kg?
Maar post eens een foto van je fysiek? Kunnen mensen veel beter inschatten wat zij denken dat de beste weg is om te kiezen voor je.
Plak iets over je gezicht als je die er liever niet bij hebt.
 
Hier vroeg je ook al soortgelijke vragen.

En er zijn meer oude topics van.je waarin je aangeeft myfitness pall al te gebruiken.

Dan zou je het aantal kcal en macros van wat je eet moeten weten.
Dus ben benieuwd hoeveel je nu eet.

En ook wel benieuwd wat je met alle oude tips in je andere topics hebt gedaan.
.
 
Je profiel zegt 1.88m @67kg?
Maar post eens een foto van je fysiek? Kunnen mensen veel beter inschatten wat zij denken dat de beste weg is om te kiezen voor je.
Plak iets over je gezicht als je die er liever niet bij hebt.
Hij is15cm gekrompen door krachttraining
 
Profiel heb ik maar ingevuld destijds dus dat klopt inderdaad niet. Ik ben hier eens eerder begonnen maar had kort daarna een auto ongeluk dus heb mij er verder nooit meer in verdiept vandaar dat ik nu weer wil beginnen.
Klopt ik heb hierbij ook geen macro's nog staan omdat ik langzaam wil verbeteren. Daarom eet ik dit omdat ik denk dat het beter is dan wat ik deed natuurlijk kan dit beter.

Zoals vandaag begonnen met tracken van wat ik eet ongeveer.
IMG_4765.png
IMG_4766.png
 
Back
Naar boven