Lima26
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
Hallo 
Ik lees al een aantal dagen anoniem mee en heb me besloten aan te melden.
Even kort: ik ben vorig jaar intensief begonnen met sporten, waardoor ik mijn knie heb overbelast. Qua voeding deed ik maar wat. Ik volgde dan adviezen op bij de sportschool, maar ging al gauw over naar crash diëten en daar heb ik het jojo-effect aan te danken. Momenteel weeg ik 93 KG met een Lengte van 1.75.
Concreet zijn dit mijn doelen:
- Voeding verbeteren
- Trainen aan stabiliteit (voor beter herstel van mijn knie)
- Afvallen om weer te kunnen beginnen met hardlopen
Na veel gegoogle heb ik "Whey Perfection" besteld en ben ik nog zoekende wanneer ik het beste de shake kan innemen, ik doe dit nu zo:
- Ochtend
- Na het sporten
(wil caseïne bestellen om voor het slapen in te nemen)
Daarnaast wil ik graag advies wat betreft sport: ik ben grote voorstander van Krachttraining, maar vraag me af hoe ik dit het beste kan combineren met Cardio.
PS. de reden waarom ik een topic open is omdat ik specifiek advies wil voor mijn situatie

Ik lees al een aantal dagen anoniem mee en heb me besloten aan te melden.
Even kort: ik ben vorig jaar intensief begonnen met sporten, waardoor ik mijn knie heb overbelast. Qua voeding deed ik maar wat. Ik volgde dan adviezen op bij de sportschool, maar ging al gauw over naar crash diëten en daar heb ik het jojo-effect aan te danken. Momenteel weeg ik 93 KG met een Lengte van 1.75.
Concreet zijn dit mijn doelen:
- Voeding verbeteren
- Trainen aan stabiliteit (voor beter herstel van mijn knie)
- Afvallen om weer te kunnen beginnen met hardlopen
Na veel gegoogle heb ik "Whey Perfection" besteld en ben ik nog zoekende wanneer ik het beste de shake kan innemen, ik doe dit nu zo:
- Ochtend
- Na het sporten
(wil caseïne bestellen om voor het slapen in te nemen)
Daarnaast wil ik graag advies wat betreft sport: ik ben grote voorstander van Krachttraining, maar vraag me af hoe ik dit het beste kan combineren met Cardio.
PS. de reden waarom ik een topic open is omdat ik specifiek advies wil voor mijn situatie