MuscleMeat

steeds jonger

Bezoekers in dit topic

dat zou heel makkelijk automatisch gewijzigd kunnen worden, maarja het probleem is.. er valt niet te identificeren via internet.
 
Nogmaals erover lezen is volgens mij alleen maar goed.
 
Originally posted by Wim
Er wordt ook wel eens gezegd dat we in een pillencultuur leven,..een pilletje xtc is zo genomen, en dan is de stap naar dat pilletje D-bol enz. zo gezet natuurlijk, ook denk ik dat internet er ook een hele grote rol in speelt, je kunt nu gewoon sneller en veel meer informatie vergaren dan een paar jaar geleden.

Groeten Wim.
Veel te makkelijk te omzeilen. Ik heb zo gauw ook geen idee hoe je dat anders op kunt lossen, maar deze oplossing is te makkelijk.
 
vrienden van mij trainde thuis een beetje en sommige zelfs helemaal niet en meteen van dag een dat ze begonnen (of eigenlijk willden beginnen meteen spuiten.....echt helemaal debiel
 
Originally posted by patser928
vrienden van mij trainde thuis een beetje en sommige zelfs helemaal niet en meteen van dag een dat ze begonnen (of eigenlijk willden beginnen meteen spuiten.....echt helemaal debiel

Dan zijn ze echt stom bezig! Maar ja, voor sommigen is dat gewoon DE oplossing. Het is pure onwetendheid. Maar als ze dat spul inderdaad ook nog gekregen hebben vind ik de verkoper ook zwaar onverantwoordelijk. Dan ben je echt commercieel bezig en heb je totaal geen oog voor wat er met deze mensen zal gaan gebeuren als ze inderdaad gaan kuren.
 
Originally posted by StillStrong
Het is zeer verontrustend... Hopelijk gaat het niet zo evolueren net als de xtc voor houseparty's ed

Op de duur neemt elke idioot zonder beetje BB background roids :(




Sterker nog...ik ben DJ en je wilt niet weten wat ik allemaal zie.

Laatst stond er een jochie van 15 (!!!!) strak van 6 gram speed en hij was zo tering gespierd en heel rustig vertelde hij dat ie Clomid, HGC en Stromba stackt.
Zat helemaal onder de puisten en keek zo agressief uit de ogen, dat ik bijna wilde stoppen met mijn vak....

Triest.
 
Originally posted by prinsjj





Sterker nog...ik ben DJ en je wilt niet weten wat ik allemaal zie.

Laatst stond er een jochie van 15 (!!!!) strak van 6 gram speed en hij was zo tering gespierd en heel rustig vertelde hij dat ie Clomid, HGC en Stromba stackt.
Zat helemaal onder de puisten en keek zo agressief uit de ogen, dat ik bijna wilde stoppen met mijn vak....

Triest.

Klopt ja, wat je allemaal hoort en ziet, echt heel erg, alleen de maatschappij is daar onderdeel van door bepaalde ideaalbeelden te stellen. zoals de vrouw met slanke taille en grote borsten, zo word de man als adonis met veel spiermassa en weinig vet voorgeschoteld..


btw. dj?? wat is je naam dan, wie weet ken ik je nog.
 
Originally posted by soulreaver


Klopt ja, wat je allemaal hoort en ziet, echt heel erg, alleen de maatschappij is daar onderdeel van door bepaalde ideaalbeelden te stellen. zoals de vrouw met slanke taille en grote borsten, zo word de man als adonis met veel spiermassa en weinig vet voorgeschoteld..


btw. dj?? wat is je naam dan, wie weet ken ik je nog.

De vormen die het BodyBuilding fenomeen aan neemt bij sommige mannen, gepaard gaande met het nodige gebruik van chemische hulpstoffen, begint meer en meer anorexia achter vormen te krijgen.

In tegenstelling to anorexia is BodyBuilding niet direct slecht voor het lichaam en ik ben dan ook bang dat het verschijnsel eerst veel ernstigere vormen moet aannemen alvorens er een breed maatschappelijke steun komt voor het oplossen van het probleem.

Laten we wel wezen zonder brede maatschappelijke steun is elke poging op grotere schaal gedoemd te miuslukken.

Het is helaas vaak ook die 'bredere maatschappelijke steun' aan dergelijke doelen die het voor het meer onderrichtere serieuzere publiek het ook moeilijk zelfs onmogelijk maakt door te gaan op de begonnen weg; De gemiddelde persoon ziet geen verschil tussen goed en fout gebruik van doping.
 
Originally posted by Oom Oli



En als je nou ondertussen verjaart bent dan moet je dat toch kunnen wijzigen of niet dan?

nee, je kan alleen je geboorte datum 1x invullen bij t registeren. (wat dan verplicht is)

en je mag maar 1x per IP registeren op t board. zodat mensen niet een 2e acc kunnen aanmakenw anneer ze erachter komen dat ze met zn eerste acc er niet op kunnen door de leeftijd.

ik denk dat er dan nog steeds wel een paar mensen onder de 18 dat kunnen omzeilen als ze dat van te voren weten, maar ik denk dat het over het algemeen dan redelijk zou kunnen werken..
 
wat dacht je van dynamische ip-adressen? won't work..
 
De oplossing zoals hier boven gesuggereerd is vrij simpel;

Aan alle log in id's wordt door T een geboote datum gekoppeld (geheim dus alleen zichtbaar voor T). Van deze login id's wordt elke maand het wachtwoord gewijzigd en het gewijzigde wachtwoord wordt per gecodeerd email bericht aan de gebryuiker toegestuurd.

De bepaling van de geboorte datum gaat als volgt; De gebruiker stuur een scan van de ID paina van zijn paspoort naar T. De scan voldoet aan de volgende eisen;

Het vermeld een pas foto
Het vermeld een handtekening
Het vermeld een geboorte datum
Het vermeld alle namen voluit
De scan is gemaakt in 300x300 dpi
De scan is gemaakt in 24 bits RGB kleur

Daarbij vermeld de aanvrager een correspondentie adres.

Naar dit adres stuurt T een vrijwarings verklaring welke is voorzien van een uniek nummer dat alleen aan T bekend is. Deze vrijwaring vrijwaart T van aansprakelijkheid jegens ondertekende mbt leeftijd. De ondertekende verklaring welke oa de geboortedatum bevestigt wodt samn met een kopie van het uittreksel van het bevolkings register terug gestuurd naar T. Deze controleert de gegevens et voila.

Misbruik wordt gestraft door harde uitsluiting.

Is dit echt waar mn hier naar toe wil ?
 
In de realiteit zou dit teveel werk zijn en niet echt uitvoerbaar volgens mij.

Verder wil ik het lezen hier alvast nooit verbieden, voor niemand. Info opdoen is beter dan op eigen houtje gaan knoeien.
 
Originally posted by Shadum

De bepaling van de geboorte datum gaat als volgt; De gebruiker stuur een scan van de ID paina van zijn paspoort naar T. De scan voldoet aan de volgende eisen;


Maar je vergeet dat er in België en Nederland enorm veel gozers met een vals paspoort zitten...
Wat als daar nou bijvoorbeeld een 17-jarige Ghanese bodybuilder bijzit die een paspoort heeft van een 23-jarig Zaïrees en een kuurtje wil gaan doen??
Ik geef natuurlijk enkel maar een voorbeeld...
 
Originally posted by Oom Oli



Maar je vergeet dat er in België en Nederland enorm veel gozers met een vals paspoort zitten...
Wat als daar nou bijvoorbeeld een 17-jarige Ghanese bodybuilder bijzit die een paspoort heeft van een 23-jarig Zaïrees en een kuurtje wil gaan doen??
Ik geef natuurlijk enkel maar een voorbeeld...

Ervanuitgaande dat de Zaïrees een geldig paspoort bezit en dat deze persoon is ingeschreven in het bevolkingsregister, dan kun je het alleen omzeilen als die Zaïrees meewerkt. Want alleen dan kun je een uittreksel halen.
Het wordt wat moeilijker om te omzeilen en het duurt misschien wel wat langer, maar het kan nog steeds! Nou moet ik erbij vertellen dat bijna elk systeem te kraken is, dus wat dat betreft... Maar het is onzin om zoiets toe te willen passen.
 
Dan kan ie niet aan een uittreksel komen ... en dan nog dan hebben we de vrijwarings verkalring ; ons treft dus geen blaam....


Eigenlijk jammer dat admin de echte clou van het vraagstuk al verraden heeft.....

De vraag die ik dus stelde was meer een rethorische :

"Is dit echt waar mn hier naar toe wil ?"
 
Originally posted by Shadum

De vraag die ik dus stelde was meer een rethorische :

"Is dit echt waar mn hier naar toe wil ?"


Eigenlijk was mijn vorige post ook een beetje retorisch :p
 
Originally posted by admin
In de realiteit zou dit teveel werk zijn en niet echt uitvoerbaar volgens mij.

Verder wil ik het lezen hier alvast nooit verbieden, voor niemand. Info opdoen is beter dan op eigen houtje gaan knoeien.
vind ik ook, anders gaat er een met pakweg d-boll beginnen op zen 15-16...weet niet eens welke dosis en pakt dus maar wat pillen op 't gevoel af enzo...(i've seen it)
 
Back
Naar boven