AndroidHealthClinic

Stekende pijn in zijkant knieën

Cannon

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m85
Massa
84kg
Hallo DBB!,

Ik heb al een tijdje af en toe last van mijn knieën; zo lijken ze soms op slot te schieten tijdens het lopen en krijg ik soms korte steken in ze.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe het verholpen kan worden?

Ik natuurlijk zsm naar mijn huisarts

PS: ik loop voor elke training altijd 5 minuten warm en stretch daarna.
PSS: wel heb ik laatst warmgelopen op sportschoenen met dunne zolen, zou dit de oorzaak kunnen zijn?

Aan welke kant heb je de steek?

Ik had vroeger namelijk ook af en toe steken in mijn knie en zakte er soms doorheen/ ze gingen op slot. Bleek toen dat ik last had van het pattella femoraal pijn syndroom, 3 maanden voor bij de fysio gelopen :cool:

die korte steken komen die op een bepaald punt van je beweging steeds terug?
En wat bedoel je met op slot schieten? zijn ze dan vast dat je ze niet meer kunnen bewegen of dat je beweging op een bepaald punt niet meer soepel verloopt?

• Topic Starter Topic Starter
Aan welke kant heb je de steek?

Ik had vroeger namelijk ook af en toe steken in mijn knie en zakte er soms doorheen/ ze gingen op slot. Bleek toen dat ik last had van het pattella femoraal pijn syndroom, 3 maanden voor bij de fysio gelopen :cool:

Ik zit nu recht op in mijn bureaustoel en krijg af en toe steken in de linkerkant van mijn knie.

krijg je soms steken wanneer je jouw knie niet beweegt?

Heb je het aan de binnenkant van je knie?
Wat doe je als cardio en loop je nog niet heel lang?

Afhankelijk van de plek kan het een ontsteking zijn veroorzaakt door beweging.Kan idd wel met je schoenen te maken hebben als deze je loopbeweging veranderen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven