MuscleMeat

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

blijkbaar toch beter beveiligd dan getxxl dacht:D

in dat geval geldt het karma aanbod nog jongens, blijven stemmen:thumbs:

Je kan nog steeds onbeperkt stemmen, het kost echt 5 minuten om iets te implementeren dat het niet meer kan, wat een r**ards hebben die site gemaakt.

En ik blijf bij m'n standpunt, de beveiliging is ruk, ze hebben gewoon 'n random aantal stemmen eraf getrokken. :D

:roflol:

mad Angelus is mad

gestemd: 1058

Ok, ik ga nu uit PURE verveling heel die stemming vernken :P

Ok, ik ga nu uit PURE verveling heel die stemming vernken :P

hey-cool-story-bro.jpg

ohja angelus nog bedankt voor je karma bro, heb btw nooit gestemd.

Don't worry, alleen even mijn scriptje testen. Eens kijken hoeveel stemmen per minuut ik kan maken op max.

Edit: script is klaar. Ik ga ff douchen en ondertussen een testrun doen van 300x. Teller staat atm op 1070.

Laatst bewerkt:
Teller staat nu op 1300, mooi getal om mee te eindigen. Script werkt dus, maar ik kap er mee want ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig voor dat meisje.

Sowieso belachelijk dat frauderen zo bizar makkelijk is. Die beheerder moet zich SCHAMEN.

Teller staat nu op 1300, mooi getal om mee te eindigen. Script werkt dus, maar ik kap er mee want ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig voor dat meisje.

Ik heb Travel Active gemaild, alle stemmen die tussen een bepaalde tijd zijn gestemd, zijn verwijderd. eerst stond hij ok 2100+ dat was MET de fraude

Terug
Naar boven