XXL Nutrition

Stem op mijn kleine jongen zijn eerste kickbokswedstrijd.

haha nice,
5stars given man

Op welke leeftijd mogen de scheenbeschermers eraf? Verdiep me er eigenlijk helemaal niet in. :)

Prima wedstrijd, super om te zien man. Trotste vader. Uiteraard gestemd.

no offence, maar vind dit echt verschrikkelijk. Kinderen op zoon jonge leeftijd al de ring in...

5 sterren gestemd, erg gaaf dat ze op zo'n jonge leeftijd al zo'n vechtlust hebben

no offence, maar vind dit echt verschrikkelijk. Kinderen op zoon jonge leeftijd al de ring in...

waarom? ze dragen bescherming, judo word toch ook al beoefend van 6 jaar, voetbal schoppen ze elkaar ook al van het veld vanaf 5 jaar

Ik zie het probleem ook niet tbh

• Topic Starter Topic Starter

Begrijp ik wel als je niet in de sport zit. Maar heb er zelf geen moeite mee. Zoals hier al aangegeven met voetbal trappen ze elkaar ook en krijgen ze ballen op hun hoofd etc etc.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 15:38 ----------

haha nice,
5stars given man

Op welke leeftijd mogen de scheenbeschermers eraf? Verdiep me er eigenlijk helemaal niet in. :)

Scheen en hoofdbescherming gaan eraf op 15 jarige leeftijd.

M'n comment is nog steeds 'awaiting moderation'?:scratch:

leuk :D 5 sterren natuurlijk

Gaat lekker! Done natuurlijk ;)

ook gestemd
gewoon benieuwd, maar hoe werkt dat met die koters? gaan die ook voor de KO of zijn ze daar nog niet sterk genoeg voor?

5 sterren en een comment aub :D

M'n comment is nog steeds 'awaiting moderation'?:scratch:

Klopt...Wordt altijd even gecheckt kan natuurlijk ook minder leuke comments zijn van aanhang van de tegenstander. Dus kan even duren voor je comment zichtbaar is.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 16:49 ----------

ook gestemd
gewoon benieuwd, maar hoe werkt dat met die koters? gaan die ook voor de KO of zijn ze daar nog niet sterk genoeg voor?

Kan idd gebeuren maar gebeurd niet zo vaak. Kracht is natuurlijk een stuk minder bij de kleintjes.

5stars + comment

hup 5 sterren

Geweldig jongens!

Terug
Naar boven