MuscleMeat

Stem op mijn kleine jongen zijn eerste kickbokswedstrijd.

Leuk om te zien, heb ook 5sterren gedaan. Hij zit er gelijk bovenop, super.

5stars 4 that mini Ramon Dekkers ;) talentje

• Topic Starter Topic Starter
ik zit persoonlijk wel in de sport, misschien niet op " top " niveau. Vind het heel moedig dat hij nu al de ring in durft, maar kan me daarentegen de cumulatieve schade die al het sparren en wedstrijdvechten op zijn hersenontwikkeling heeft ook voorstellen..

kinderen zijn gewoon nog in ontwikkeling... Maarja dat is mijn mening

Ja ieder zijn mening, zo kan je er tegen aan kijken dat respecteer ik. Zoals eerder vermeld hij gaat max 4 wedstrijdjes doen waar van 1 tegen mij is(een young vs old gala). Dan blijven er 3 wedstrijden over van 3 minuten is qua wedstrijden in totaal dus slechts 9 minuten. Training en sparren..tja..daar krijgen ze wel een tikkie maar in mijn opinie krijgen voetballertjes met al die ballen op hun hoofd die tikkies ook.:)

Beoordeeld + comment..
Ziet er super uit man en is goed dat die op zo'n jonge leeftijd al met bezig is met de juiste ingesteldheid en begeleiding kan die ng ver geraken

Thanks..zaterdag gaat hij op de pads bij Joop Kasteel, niet de minste qua kennis in de sport. Dus we proberen qua begeleiding het goed te doen, daarnaast zijn de trainers van zijn huidige team ook erg goed en ben ik zelf natuurlijk ook veel met 'm bezig op pads maar ook door te praten over de dingen die hem nog wat minder afgaan en hoe hij dit kan oplossen of vermijden.

Leuk om te zien, heb ook 5sterren gedaan. Hij zit er gelijk bovenop, super.

Bedankt!:)

5stars 4 that mini Ramon Dekkers ;) talentje

Ramon Dekkers! Mooi compliment, als hij dit zou kunnen bereiken dan mag hij niet klagen.

leuk man! (serieus)
hij is wel een beetje ecto ;)

ff gestemd + reactie..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
BUMP voor Tremendes :D

5 sterren. Kom hieeeeer met die punt.

Terug
Naar boven